mac image til cd brænder
Fra : Brian Bek Jensen

Dato : 26-02-01 14:46

Hejsa

Jeg har en del programmer jeg gerne vil have samlet ned på en CD.
Problemet er at jeg kun har adgang til en brænder på Windows.
Findes der et program der kan lave et cd image som er klart til at blive
brændt af et Windows CD brænder program, men som er i Mac format.
Jeg ved at jeg kan lave et der overholder ISO9660 formatet, men så
mister jeg alt ekstra Mac information og det vil jeg gerne beholde.

/Brian

Fra : Jan Jonasen

Dato : 26-02-01 20:15

Brian Bek Jensen <bbj@itplus.dk> wrote:

> [...]
> Jeg ved at jeg kan lave et der overholder ISO9660 formatet, men så
> mister jeg alt ekstra Mac information og det vil jeg gerne beholde.

En lidt plat løsning: Du kunne pakke alt du vil brænde sammen med
StuffIt, og så brænde den store fil. Når den kommer tilbage på mac'en
åbner du den med StuffIt igen, hvor du så har et helt mac os filsystem.
Fordelen er at der samtidigt er mere plads, ulempen at det er mindre
håndterbart samt som sagt en lidt plat løsning

--
Mvh/re Jan Jonasen
jonasen (at) it (dot) dk

Ethernet (n): Something used to capture the Etherfish.

Fra : Morten Reippuert Knu~

Dato : 26-02-01 20:27

> [...]

> Jeg ved at jeg kan lave et der overholder ISO9660 formatet, men så
> mister jeg alt ekstra Mac information og det vil jeg gerne beholde.

Har du prøvet og lave et image i Toast og brænde med Easy Creator?
(Adaptec's PC ækvivalent til Toast)

--
Venlig hilsen Morten Reippuert Knudsen

Rigtige mænd tager ikke backup!