HJÆÆLP !!! med Efficient Speadstream 5781 ~
Fra : Hampton

Dato : 18-10-02 08:12

Hej Alle

Hvordan djævlen får jeg den s.... router låst op?

Kan ikke komme i forbindelse med den via webinterface og
heller ikke via et consolkabel.
Har downloadet Efficient's eget konfigurationsprogram, og det
kunne heller ikke komme i forbindelse med den.

Er der nogen her der kender til problemet?

Karsten Thomsen

P.S.
Har ADSL Pro@ccess Hos TDC, og min Com port virker korrekt, så det er
ikke den det er galt med.

Fra : Chr Mygind

Dato : 18-10-02 08:32

Hampton skrev:

> Hej Alle
>
> Hvordan djævlen får jeg den s.... router låst op?

Medfulgte routeren din pro@ så tilhører den TDC og er derfor låst med et
kodeord.
Du skal gøre skumle ting, hvis du vil have adgang til den - ting som TDC
bliver "sure" over.

/Chr

Fra : Hampton

Dato : 18-10-02 12:16

Lad mig bekymre mig om det, den SKAL låses op.

Fra : Chr Mygind

Dato : 18-10-02 14:09

Hampton skrev:

> "Chr Mygind" <mygind@FJerNc.dk> wrote in news:aoodcr$6in$1@sunsite.dk:
>
> Lad mig bekymre mig om det, den SKAL låses op.

Gerne. Jeg besvarede dit spørgsmål - så kan du til gengæld lære at citere.
SKAL den låses op kan de henvende dig til ejeren af din router. De tager
cirka en tusse for at lave din ønskede ændring.

/Chr

Fra : Ivar Madsen

Dato : 20-10-02 10:04

Chr Mygind skrev den Friday 18 October 2002 15:09 i
dk.edb.internet.udbydere.xdsl:

> Gerne. Jeg besvarede dit spørgsmål - så kan du til gengæld lære at citere.
> SKAL den låses op kan de henvende dig til ejeren af din router. De tager
> cirka en tusse for at lave din ønskede ændring.

Alternativt købe en billig router der virker med P@, og så høre med TDC om
ikke man kan levere routeren tilbage, og slippe lidt billiger pr. månede,,,

Fra : Jesper Mikkelsen

Dato : 18-10-02 12:12

for at komme ind i routeren, skal du trykke på reset knappen og derefter
indtaste routerens serienr. så kan du komme ind i den

Fra : Søren Møller

Dato : 18-10-02 12:25

"Hampton" <hampton@scsupport.dk> wrote in message

> [...]
> kunne heller ikke komme i forbindelse med den.
>
> Er der nogen her der kender til problemet?

Du burde kunne finde alt, hvad du behøver ang. Pro@ccess og Speedstream
5781 her:

http://proaccess.jth.net/

Søren A.Møller

Fra : Henning

Dato : 18-10-02 16:44

On 18 Oct 2002 07:12:24 GMT, Hampton <hampton@scsupport.dk> wrote:

>Hej Alle
>
>Hvordan djævlen får jeg den s.... router låst op?

http://proaccess.jth.net/ og http://www.marlow.dk/?target=dsl hjalp
mig til dels. Det endte med, at jeg downloadede ny bios, clearede
routeren helt og byggede den op igen fra bunden Husk at have info
om din IP, gateway osv. ved hånden, du er fuldstændig fortabt uden!!

Henning
hsb(at)image.dk