Nokia 5210 fra wanne-save
Fra : [7400]SK

Dato : 18-10-02 07:58

Er der nogen der ved om wanne-save's Nokia 5210 er simlåst??

Fra : Sebastian Steen

Dato : 18-10-02 08:06

[7400]SK wrote:
> Er der nogen der ved om wanne-save's Nokia 5210 er simlåst??

Til højre på produktsiden
http://www.wanna-save.com/telefoni/tilbud/vare.asp?vareID=367

står der:
"Telefonen er SIM-låst de første 6 måneder."

Sebastian Steen

Fra : BorreBoy

Dato : 18-10-02 14:06

"Sebastian Steen" <salg@mail.tele.dk> skrev i en meddelelse

> Til højre på produktsiden
> http://www.wanna-save.com/telefoni/tilbud/vare.asp?vareID=367
>
> står der:
> "Telefonen er SIM-låst de første 6 måneder."

Tjaa, det stod der også ved en T65 som jeg købte. Den var dog IKKE låst

Fra : Sebastian Steen

Dato : 18-10-02 14:19

BorreBoy wrote:
> "Sebastian Steen" <salg@mail.tele.dk> skrev i en meddelelse

> Tjaa, det stod der også ved en T65 som jeg købte. Den var dog IKKE
> låst

Det var min T65 heller ikke

Sebastian Steen

Fra : MaRk

Dato : 18-10-02 13:23

Min lille bror købte den for et par uger siden. Den var ikke simlåst.

Mener heller ikke der stod på det tidspunkt at den var simlåst.

MaRk
Husk at fjerne: "FJERN" i mail adressen

Fra : [7400]SK

Dato : 18-10-02 15:34

Jeg har læst på deres side at den er simlåst, men det kan man ikke altid
regne med. Det var hvis der var nogen der havde købt en ved den.

Fra : Jonas Christensen

Dato : 19-10-02 09:17

Jeg har en kammerat, der købte én for et par uger siden. Den var ikke låst.
Det var min egen T66 heller ikke, så der er nok generelt for de lidt dyrere
telefoner.

- Jonas