Mafia ...
Fra : ZipZap

Dato : 18-10-02 05:59

Er lige startet på spillet, har rystet forfølgerne af mig, og skal nu finde
en bestemt BAR, men hvor ligger den ??

På kortet er den ikke afbilledet.

mvh
'

Fra : Klaus

Dato : 18-10-02 08:05

Fra : Simon Nejmann

Dato : 18-10-02 11:23

On Fri, 18 Oct 2002 09:05:24 +0200, "Klaus" <Klaus@Hoengaard.dk>
wrote:

>"ZipZap" <NoSpam_@shit.xx> skrev i en meddelelse
>finde

>Den ligger i Little Italy og er afbildet med en cirkel.

Og når cirklen er ude af syne er der en blå pil der peger på den (det
gør dit komas også BTW)

Ps. Spil tutorial delen...

--
Med venlige hilsner
Simon Nejmann

Fra : ZipZap

Dato : 18-10-02 14:56

> Og når cirklen er ude af syne er der en blå pil der peger på den (det
> gør dit komas også BTW)

Ok ja jeg har set 'lyset' nu, fedt spil.