Foto
IBM760 5420
Teil 3020
Powershot a20/a40 - software?
Fra : lcj@wanadoo.dk

Dato : 18-10-02 06:32

Jeg har lånt et A20, men pga. flytterod kunne vi ikke lige finde
softwaren - driveren har jeg dog kunnet downloadet fra Canon. Kan man
anvende hvilken som helst software til billeddownload m.v., hvis bare
man har TWAIN-driveren til kameraet? Risikerer jeg evt. at ændre noget
i kameraets opsætning ved at forsøge mig frem?

Lars

Fra : Kirsten Lehd

Dato : 18-10-02 06:49

<lcj@wanadoo.dk> skrev i en meddelelse
> [...]
> man har TWAIN-driveren til kameraet? Risikerer jeg evt. at ændre noget
> i kameraets opsætning ved at forsøge mig frem?

Da jeg fik mit Powershot var softwaren ikke med i første omgang, jeg hentede
driveren på nettet og brugte så Photoshop til at hente billederne fra
kameraet med, det virker helt ok...
Jeg har dog solgt dette apparat til fordel for Minolta Dimage 5.
mvh Kirsten