Asus P4S8X
Fra : Cacba

Dato : 18-10-02 03:35

Ville lige høre om der er nogle som har nogle kommentarer til det
ovenstaaenede mobo..

Overvejer kraftigt at købe det sammen med en p4 2,53 og 512 mb samsung
pc-2700

Men er det meget stabilt?? godt til OC ??

Cacba Out..

Fra : Claus Cancel

Dato : 18-10-02 14:03

Køb det ikke. Der er alt for mange fejl på og man føler sig usikker med det
i computeren. Jeg har lige returneret mit og bedt om et P4PE i stedet. Godt
nok må jeg undvære agp x8, men alligevel.

Selv med den nye bios, som nedsætter hukommelseshastigheden meget - kunne
jeg ikke få mit p4s8x til at køre stabilt. Køb eventuelt hellere MSI-kortet
med de samme speks, hvis du vil have SIS648-bundkort.

Fra : Uni Bull

Dato : 21-10-02 19:59

"Claus Cancel" <cca@mail.dk> wrote in message
> [...]
Godt
> nok må jeg undvære agp x8, men alligevel.

Hørt og ditto (P4PE)
--
Uni Bull
Sådan har jeg støjdæmpet min computer: http://uni.bull.homepage.dk

Fra : Cacba

Dato : 24-10-02 17:37

Har nu et P4PE.. ind til vidre er jeg fuld tilfreds :)

Cacba Out..