gratistaletid.dk
Fra : Christian Poulsen

Dato : 17-10-02 23:01

Har netop modtaget en uopfordret mail fra dem. Jeg husker hvert i fald
ikke at jeg har tilmeldt mig noget hos dem. Designet på hjemmesiden
ligner noget de har stjålet fra Telmore.

Nogen der ved noget mere om dem? Hvem de er? Hvem der står bag? Og hvor
de har min mail fra, eller hvor jeg er kommet til at melde mig til henne.

http://www.gratistaletid.dk/

Fra : Henrik Aarfeldt

Dato : 17-10-02 23:21

"Christian Poulsen" <deep@get2net.dk> wrote

> [...]
>
> Nogen der ved noget mere om dem? Hvem de er? Hvem der står bag? Og hvor
> de har min mail fra, eller hvor jeg er kommet til at melde mig til henne.

Deres prisskema er så mangelfuldt, at det grænser til svindel.
Det er vist et sted man skal holde sig langt væk fra....

--
Mvh Henrik.

Fra : Morten

Dato : 18-10-02 00:01

> Har netop modtaget en uopfordret mail fra dem. Jeg husker hvert i fald
> ikke at jeg har tilmeldt mig noget hos dem. Designet på hjemmesiden
> ligner noget de har stjålet fra Telmore.

Klag over dem:
http://www.net-tjek.dk/ehandel/forbrug/e-mail.htm

> Nogen der ved noget mere om dem? Hvem de er? Hvem der står bag? Og hvor
> de har min mail fra, eller hvor jeg er kommet til at melde mig til henne.

Det kan være, de har 'lånt' din adresse her fra gruppen.

Mvh.
Morten

Fra : Brian Binnerup

Dato : 18-10-02 08:42

Mon ikke det er ham her der syntes det er sjovt at lave fis med folk:

Registrant:

Handle: R373-DK
Navn: Rau
Adresse: Ved Klosteret 23
Postnr. & by: 2100 København Ø
Land: Danmark
Telefon: +45 26 20 30 97
E-mail: rauchristian@hotmail.dk

Fra : Michael Kjærsgård

Dato : 18-10-02 10:48

Der findes ingen e-mailadresser på *@hotmail.dk .... brug i stedet
*@hotmail.com

--
Michael
http://www.vindenand.dk/konkurrencer - vind .dk/.com/.net/.org domæne

Fra : Michael Kjærsgård

Dato : 18-10-02 10:48

> Designet på hjemmesiden ligner noget de har stjålet fra Telmore.

Unægteligt

> Og hvor de har min mail fra, eller hvor jeg er kommet til at melde mig til
> henne.

For noget tid siden startede de med et koncept om at man kunne få gratis
taletid indsat på sin taletidskonto hos et hvilket som helst teleselskab.
Personligt fik jeg en SMS og efter TDC og Orange lukkede deres
e-mail>>SMS-gateways har jeg ikke modtaget noget før mailen i går.