Handsfree problemer, (ericsson R320s)
Fra : Lasse V

Dato : 26-02-01 14:11

Hej Gruppe

Jeg ville lige høre om der er andre derude som har oplevet samme problem med
deres handsfree-kit til bil som jeg. Jeg har en Ericsson R320s og et dertil
originalt handsfree-set.

Problemer:

1. den har ofte svært ved at se at den er i laderen, og skifter profil efter
forgodtbefindende - den lader stadigvæk på trods heraf.
2. den lader til at "glemme" navne som er indtalt i selve bilens hukommelse
(den har plads til 100 navne) men der forsvinder hele tiden navne. Jeg har
ikke fundet noget mønster endnu (om det er nogle der bruges ofte, eller en
tilfældig om ugen eller hvad). Måske er det en fejl i telefonen. Er jeg den
eneste?

Desuden er telefonen på egen hånd meget meget dårlig til at finde dækning
til tider, ofte har en anden også af samme mærke udemærket dækning, mens min
ikke engang kan finde en SP.

Nogen forslag derude?

Lasse

Fra : JH

Dato : 23-03-01 16:49

Jeg har samme telefon, dog uden handsfri. Men...fornylig gik den ud, og
ville ikke tænde igen. Jeg fik den ombyttet, og ved samme lejlighed
opdateret softwaren - måske er det løsningen for dig. Ombytningen foregik
hos "Tele Service", som vist nok har værksteder over hele landet, de står
også for opdateringer. Blot medbring kvitt. for køb, så er der ingen
problemer.

Fra : Finn Møgelmose

Dato : 26-03-01 21:10

TeleCom Center i Aalborg, Eller hvor du lige finder et sådant center,
Opdaterer Gratis din Ericsson telefon hvis der er problemer.

Finn Møgelmose
finnm@privat.dk
www.xr2.subnet.dk