Lysstofrør fra Aquastar?
Fra : Kim Gam-Jensen

Dato : 17-10-02 22:21

Hej gruppe,

Nogen der kender do.? Fandt dem nemlig inde på http://www.greenline.dk
(Lyskilder -> Lysstofrør) til en rimelig pris i modsætning til den i de
fleste akvarieforretninger...

Men det findes måske billigere endnu? Nogen der kender andre steder hvor
lysstofrør til akvariebrug kan fås til billige penge?

--
Mvh. Kim
http://www.gam-jensen.dk

Fra : Plesner

Dato : 17-10-02 22:32

> Men det findes måske billigere endnu? Nogen der kender andre steder hvor
> lysstofrør til akvariebrug kan fås til billige penge?

Nu er det længe siden, at jeg selv har betalt for lysstofrør (vores
akvarieklub står for den slags) - men Lysarmaturlageret i Borgergade 20 i
Kbh. plejede at være et godt sted at finde den slags - hvis de ikke havde
et rør, kunne de normalt skaffe det.

Plesner

Fra : Thomas Schreiber

Dato : 18-10-02 08:02

De har kun aquastar i 120cm, og de skriver intet om hvilken model det er.
Aquastar laver en del for skellige, men prisen er dog meget lav.

--

Venligst / Regards,
Thomas Schreiber

Fra : Kim Gam-Jensen

Dato : 18-10-02 11:36

Hej,

> De har kun aquastar i 120cm, og de skriver intet om hvilken model det er.
> Aquastar laver en del for skellige, men prisen er dog meget lav.

Nej, de har dem også i 150, 90, 60 og 45 cm. Klik på et af produkterne, så
får du en komplet liste med priser. Dér står også modelbetegnelsen.

--
Mvh. Kim
http://www.gam-jensen.dk