Vis mit nummer
Fra : BorreBoy

Dato : 17-10-02 21:48

Hejsa.

Min T68'er skjuler altid mit nummer, når jeg ringer nogen op. Hvordan kan
jeg ændre det?
Kan godt vælge at vise mit nummer før hver opringning, men det er lidt
besværligt i længden.

--
Med venlig hilsen,
Thomas Borre.

Fra : Brizz

Dato : 18-10-02 13:57

> Min T68'er skjuler altid mit nummer, når jeg ringer nogen op. Hvordan kan
> jeg ændre det?
> Kan godt vælge at vise mit nummer før hver opringning, men det er lidt
> besværligt i længden.

Det burde kunne ændres i en menu men jeg kan hos Orange taste *31# før et
nummer i telefon bogen så viser man nummer.

Brian
--
www.gronaerten.dk

Fra : Jean

Dato : 19-10-02 11:59

BorreBoy skrev:
> Min T68'er skjuler altid mit nummer, når jeg ringer nogen op. Hvordan kan
> jeg ændre det?
> Kan godt vælge at vise mit nummer før hver opringning, men det er lidt
> besværligt i længden.

Har du Telmore?

Mvh Jean

--
Vil du vinde rejser, dyre mobiltelefoner, tjene penge...,
så prøv Wanna-save.com! (dansk side)

Fra : BorreBoy

Dato : 19-10-02 18:03

"Jean" <ask@me> skrev i en meddelelse

> Har du Telmore?

Jep

Fra : Jean

Dato : 19-10-02 22:28

BorreBoy skrev:
> Jep

Så skal du måske bare gå ind på www.telmore.dk og logge ind, derefter
indstillinger... og fjerne 'krydset' ud for 'udeladt nummer'...

Hjalp det?

Mvh Jean

Fra : BorreBoy

Dato : 20-10-02 09:14

> Så skal du måske bare gå ind på www.telmore.dk og logge ind, derefter
> indstillinger... og fjerne 'krydset' ud for 'udeladt nummer'...

Hejsa.

Jeg har valgt at have udeladt nummer, da jeg ikke ønsker at folk kan slå min
adresse op.
Men folk plejer godt at kunne se mit nummer når jeg ringer til dem. Tror det
er efter jeg fik opdateret softwaren i telefonen, at den begyndte ikke at
vise mit nummer (ved dog ikke sikkert hvornår det startede).

/Thomas.

Fra : Jean

Dato : 20-10-02 16:24

BorreBoy skrev:
> [...]
> er efter jeg fik opdateret softwaren i telefonen, at den begyndte ikke at
> vise mit nummer (ved dog ikke sikkert hvornår det startede).

Som der står på Telmore.dk, så betyder udeladt nummer også:

"Udeladt nummer betyder desuden, at dit nummer ikke vises til den du ringer
til. Du skal dog være opmærksom på, at dit nummer stadig vil blive vist, når
du sender sms-beskeder."
Så du må vælge, om du vil skjule dit nummer eller ej...

Mvh Jean