Firmware T68i
Fra : Fuzzbox

Dato : 17-10-02 21:37

Er der nogen her der ved hvor i Århus man kan få opgraderet softwaren
i en Sony Ericsson T68i?
Jeg syntes at den har lidt for mange fejl.
Blandt andet den utroligt langsomme T9 ordbog og den laver nogle mystiske
fejl når jeg vil gemme de sms beskeder jeg får, den gemmer med forkert
afsender navn.
Jeg oplever ofte at når jeg gemmer beskederne fra en af mine venner så
skriver den min kærestes navn som afsender i stedet og det dur jo ikke.

Mvh
Fuzzbox

Fra : Nuggi

Dato : 18-10-02 05:52

Teleservice Århus

www.teleservice.com

Fra : Fuzzbox

Dato : 18-10-02 14:56

"Nuggi" <frodo1972@hotmail.com> skrev i en meddelelse
> Teleservice Århus
>
> www.teleservice.com

Jeg takker mange gange
Min telefon er nu opgraderet med den nyeste software

Fra : "-

Dato : 18-10-02 11:14

"Fuzzbox" <fuzzbox1@lviv.dk> skrev i en meddelelse
> [...]
> Jeg oplever ofte at når jeg gemmer beskederne fra en af mine venner så
> skriver den min kærestes navn som afsender i stedet og det dur jo ikke.

Jeg vil også gerne vide hvor i nordjylland man kan få opdateret??

--
Mvh. Lasse
-<VW Polo 1.6>-

Fra : Fuzzbox

Dato : 18-10-02 14:59

> Jeg vil også gerne vide hvor i nordjylland man kan få opdateret??
>

> --
> Mvh. Lasse
> -<VW Polo 1.6>-
> "Go Green, Go-kart style"
> www.polopower.dk

Teleservice Aalborg
Skelagervej 375 G
9000 Aalborg
Tlf.: +45 96 34 65 44

www.teleservice.com

Mvh Fuzzbox

Fra : "-

Dato : 18-10-02 16:49

> Teleservice Aalborg
> Skelagervej 375 G
> 9000 Aalborg
> Tlf.: +45 96 34 65 44
>
> www.teleservice.com
>
> Mvh Fuzzbox
>

>-------

Takker:)

--
Mvh. Lasse
-<VW Polo 1.6>-

Fra : Joe

Dato : 18-10-02 15:13

> [...]
> Jeg oplever ofte at når jeg gemmer beskederne fra en af mine venner så
> skriver den min kærestes navn som afsender i stedet og det dur jo ikke.

Hej Fuzz
Teleservice
Egsagervej 16,1
8230 Åbyhøj
kan hjælpe dig medens du venter!!
Joe

Fra : Fuzzbox

Dato : 18-10-02 15:52

> Hej Fuzz
> Teleservice
> Egsagervej 16,1
> 8230 Åbyhøj
> kan hjælpe dig medens du venter!!
> Joe

Jo tak skal du have, det var lige precis der jeg var og det tog kun 10
minutter

Mvh Fuzzbox

Fra : "-

Dato : 19-10-02 11:41

> Jo tak skal du have, det var lige precis der jeg var og det tog kun 10
> minutter
>
> Mvh Fuzzbox

Var det gratis???

--
Mvh. Lasse
-<VW Polo 1.6>-

Fra : Fuzzbox

Dato : 19-10-02 15:08

> Var det gratis???

Ja det var gratis fordi der var stadig garanti på telefonen.

Mvh Fuzzbox