Foto
IBM760 5420
bentjuul 3076
Scanner
Fra : Mich@el Christensen

Dato : 17-10-02 20:43

Hejsa har lige siddet lidt og kigget på scannere, og vil lige høre jeres
meninger om denne
http://eshop.msn.com/search/detail.aspx?catid=121&pcId=147&prodId=107902
er det noget og er det en ok pris eller hvordan ser det ud?

På forhånd tak
Michael Christensen

Fra : pan2

Dato : 18-10-02 04:29

"Mich@el Christensen" skrev d. 17-10-02 20:43 dette indlæg :
> [...]
http://eshop.msn.com/search/detail.aspx?catid=121&pcId=147&prodId=107902
> er det noget og er det en ok pris eller hvordan ser det ud?

per

http://www.kandu.dk/

Fra : Kenneth Darling Soer~

Dato : 18-10-02 09:09

"Mich@el Christensen" <michaelmc@stofanet.dk> wrote in news:3daf12dc$0$1011
$ba624c82@nntp04.dk.telia.net:

> [...]
> http://eshop.msn.com/search/detail.aspx?catid=121&pcId=147&prodId=107902
> er det noget og er det en ok pris eller hvordan ser det ud?

Lav en søgning på mit navn på groups.google.com (i denne gruppe) så finder
du nogle kommentarer omkring Acer Scanwit 2740 som er samme model som den du
kigger på her. Jeg har også skrevet om forskellen mellem de to og for ganske
nylig skrev jeg også min personlige mening om hvilken scanner jeg ville
vælge i den prisklasse hvis jeg skulle købe i dag..

--
Regards / Med venlig hilsen
Kenneth

e-mail: kenneth at TRAPdarling dot dk - REMOVE TRAP