Diablo 2 exp - b.net dupe
Fra : AcidBurn

Dato : 17-10-02 18:27

Er der ikke en der ved hvordan man duper sine ting i Diablo 2 exp på
B.net?

Hilsen
AcidBurn

http://www.kandu.dk/

Fra : Devast8or

Dato : 17-10-02 18:55

Der er lukket for alle huller i øjeblikket. Og selv om der ikke var ville
jeg ikke sige det. Spil spillet som det er, istedet for at forsøge at
ødelægge det for andre der spiller det. Hvis du vil snyde så gør det i
singleplayer.

Devast8or

--
Spamfilter activated

Fra : Silvermand

Dato : 17-10-02 18:24

AcidBurn skrev i meddelelsen ...
>Er der ikke en der ved hvordan man duper sine ting i Diablo 2 exp på
> [...]

ring til mig på 21742617
hilsen silvermand

Fra : Camain

Dato : 17-10-02 21:11

At dupe på Battle.net kan ikke være nemmere..
Du sender en mail til : support@blizzard.com
Heri angiver du din cdkey samtidig med du gør det klart, at du ikke evner at
spille deres spil.

Dette gør at de, af ren og skær medlidenhed, sender dig en speciel cd som du
skal bruge..
Hvis din mail til dem er ynkelig nok (ligesom din post herinde er det) så
kan du være heldig, at de samtidig sender dig et glas nervemedicin, til at
dæmpe dine spastiske lammelser, så kan du bedre styre musen..

Dem kan du evt. skylle ned næste gang du skal på McDonalds og indløse et af
dine børnefødselsdags kupon'er.

Snyde??
Gid du må'
dø af PK

Jesper

Fra : Jannick Depoilly

Dato : 17-10-02 23:42

Hehe - flame en duper. Ikke at jeg spiller på bænet, men jeg er helt
enig med Camain i, at dupere er latterlige. Og ud fra hans
email-adresse (oraklet....) må han have ret :)