sødt kabinet
Fra : Lene Vang

Dato : 17-10-02 18:13

En lille ide, til næste gang at I skal ha ny coputer...

http://www.studiedata.dk/product.asp?product=697&page=1

Venlig hilsen

Lene Vang

Fra : Nick Price

Dato : 18-10-02 12:49

"Lene Vang" <lenevang@get2net.dk> skrev i en meddelelse
> En lille ide, til næste gang at I skal ha ny coputer...
>
> http://www.studiedata.dk/product.asp?product=697&page=1
>
> Venlig hilsen
>
> Lene Vang

Nu skal du vist til at have en fornuftig hobby, Lene...

- Nick

Fra : Lene Vang

Dato : 18-10-02 13:50

> Nu skal du vist til at have en fornuftig hobby, Lene...
>
> - Nick

Nej hov, det kan du da ikke mene. Det er da en fornuftig hobby *snøft*
Men det siger Lars W. Schmidt også til mig hele tiden, har han bedt dig
om at sige det til mig????

Jeg sagde bare at det var et sødt kabinet, ikke noget at jeg skulle ha
et... selv om det kunne da være sjovt at få et.... Det var for resten
Lars W. Schmidt som fandt det...

Hilsen

Lene Vang :)

Fra : Henrik Pedersen

Dato : 18-10-02 14:47

Lene Vang <lenevangKATTE@BAKKEmsn.com> writes:

> Jeg sagde bare at det var et sødt kabinet, ikke noget at jeg skulle ha
> et... selv om det kunne da være sjovt at få et.... Det var for resten
> Lars W. Schmidt som fandt det...

Ja bestemt soedt..
Minder mig om de skraermskaaanere man kunne koebe paa et tidspunkt,
med katte og saa en "pelsramme" til skaermen med manke og oerer og alt..

--
Med venlig hilsen & miauu
Henrik & Melissa