MS Windows
briani 27239
Quiktime - nu bliver jeg snart gal!
Fra : Fax_Modem

Dato : 17-10-02 15:43

grrrrr - hvorfor i den hede-hule-sjællænder bliver Quiktime ved med at lægge
noget den hedder "qttask" ind i min opstart? Jeg har været inde at slå den
fra via msconfig.exe op til flere gange men efter lidt tid dukker den op
igen. Det er squ irriterende!

Er der ikke nogen der kan hjælpe mig med at fjerne den helt?

mvh.
Jesper

Fra : "-=>>xXx

Dato : 17-10-02 21:23

Hej,

Du skal selv slå den fra i QuickTime's opsætning. Det nytter ikke noget at
fjerne den via MSCONFIG:EXE.

Vh,

Fra : Mikael Nørrelund And~

Dato : 17-10-02 22:41

> Du skal selv slå den fra i QuickTime's opsætning. Det nytter ikke
> noget at fjerne den via MSCONFIG:EXE.

Hvor?

--
Venligst
Mikael Nørrelund

Remove "removespamfilter" in my email adress for direct mail.

Fra : "-=>>xXx

Dato : 18-10-02 07:09

Gå til Edit >> Preferences >> Quicktime Preferences >> Browser Plug-in: her
skal du slå Quicktime system tray icon fra.

Vh,
-=>xXx<=-
"Mikael Nørrelund Andersen" <noerrelund@removespamfilterpc.dk> wrote in
message news:3daf2e7d$0$3373$edfadb0f@dspool01.news.tele.dk...

Fra : Mikael Nørrelund And~

Dato : 19-10-02 15:06

> Gå til Edit >> Preferences >> Quicktime Preferences >> Browser
> Plug-in: her skal du slå Quicktime system tray icon fra.

Det er slået fra her, men 'qttask' er der stadig i MSConfig!

Fra : Fax_Modem

Dato : 21-10-02 18:26

også her og det driver mig til vanvid :(

"Mikael Nørrelund Andersen" <noerrelund@removespamfilterpc.dk> wrote in
message news:3db166d1$0$3363$edfadb0f@dspool01.news.tele.dk...

Fra : Dennis Lange

Dato : 26-10-02 11:12

> Gå til Edit >> Preferences >> Quicktime Preferences >> Browser
> Plug-in: her skal du slå Quicktime system tray icon fra.

Øh - de eneste muligheder jeg har derinde er play movies autimatically, save
movies in disk cache og eneable kiosk mode.

--
Mvh. Dennis Lange
-Bruger du Sv: istedet for Re: ? Så kan ikke alle læse dit indlæg...
Tag et kig på http://kommunalbastards.org/oe/svtilre.html
-Brugte fagbøger? Kig på www.pensum.dk eller www.books4sale.dk

Fra : Madsen

Dato : 21-10-02 22:03

Mikael Nørrelund Andersen skrev:

> Det er slået fra her, men 'qttask' er der stadig i MSConfig!

So what, havde jeg nær sagt. Fordi du kan se den inde i Msconfig
betyder jo ikke nødvendigvis at den kører i baggrunden. Kan du se
den i taskmanageren/joblisten?

Madsen.