Hovsa Mary J Blige :-)
Fra : Per.K

Dato : 17-10-02 15:22

Sad lige og kiggede message boardsne igennem på VH1´s hjemmeside og der
faldt jeg over noget som faktisk er rigtigt.
Nummeret No More Drama skulle være inspireret af 11 september.
Hvilket hun faktisk rigtigt nok påstod på MTV awards.
Pladen kom hos forhandlerne allerede den 28 august, noget tid før WTC.
Hovsa, den skred for dig Mary

Venligst Per

Fra : Kim Jensen

Dato : 17-10-02 15:50

> [...]
> Hvilket hun faktisk rigtigt nok påstod på MTV awards.
> Pladen kom hos forhandlerne allerede den 28 august, noget tid før WTC.

Har du et eller andet overflow på din årstalstæller?

mvh
Kim Jensen

Fra : Nikolaj Borg

Dato : 17-10-02 15:56

Kim Jensen wrote:

> Har du et eller andet overflow på din årstalstæller?

Øh, pladen er udgivet 28. august 2001 (http://shor.ter.dk/767192891).
Iøvrigt mener jeg ikke det er det store problem, i lyset af amerikanernes i
forvejen elendige hukommelse. De har slugt væsentligt større løgne i det
sidste års tid.

/Nikolaj

Fra : Kim Jensen

Dato : 17-10-02 16:07

> [...]
> forvejen elendige hukommelse. De har slugt væsentligt større løgne i det

Ok. My bad. Jeg har dog ikke hørt nummeret før for ganske nylig.
Og nu må jeg da medgive, at det virker ret suspekt

mvh
Kim Jensen

Fra : Per.K

Dato : 17-10-02 16:20

"Kim Jensen" <kj@jmt.dk> skrev i en meddelelse

> Ok. My bad. Jeg har dog ikke hørt nummeret før for ganske nylig.
> Og nu må jeg da medgive, at det virker ret suspekt
>

> mvh
> Kim Jensen

Lad os blot håbe at FBI eller CIA har hørt med og kigger en tur forbi, så er
hun sikkert færdig med historierne for fremtiden
Pas på Mary med hvad du udtaler dig om !!

Venligst Per

Fra : Sunz

Dato : 17-10-02 23:58

"Per.K"
> Lad os blot håbe at FBI eller CIA har hørt med og kigger en tur forbi, så
er
> hun sikkert færdig med historierne for fremtiden
> Pas på Mary med hvad du udtaler dig om !!

*LOL*

-Sunz

Fra : / / dentro / /

Dato : 17-10-02 18:37

"Per.K" <persen1@NOWAY!yahoo.com> skrev i en meddelelse

> [...]
| Hvilket hun faktisk rigtigt nok påstod på MTV awards.
| Pladen kom hos forhandlerne allerede den 28 august, noget tid før

LOL! Fryd! Den gad jeg godt se hende svare på i et interview :))
Jeg er nemlig helt vildt irriteret over hvor over-sentimental hun er i
videoen. Det er lige til at brække sig over.

/ / dentro / /

Fra : Dennis Thode Nielsen

Dato : 19-10-02 21:22

> [...]
> Hvilket hun faktisk rigtigt nok påstod på MTV awards.
> Pladen kom hos forhandlerne allerede den 28 august, noget tid før WTC.

sidder lige og ser MTV video awards på Zulu og hvad hun helt præcis sagde
var "we made this video after september eleventh.". Det kan vel være meget
rigtigt selv om pladen kom før?

men det var måske en anden udsendelse du referede til, hvad ved jeg

Mvh

Dennis Thode Nielsen