phpmyadmin får computeren til at gå ned
Fra : Troels

Dato : 17-10-02 14:57

Hej
Jeg har eksperimenteret lidt med at have mysql og phpmyadmin til at køre på
min computer, men oplever tit at computeren går ned når jeg trykker på
structure, hvorefter "Windows genoprettes efter en alvorlig fejl". Er der
nogen der har oplevet noget ligende, og evt. har en løsning på problemet?

/Troels

Fra : Kristian Thy

Dato : 17-10-02 15:39

On Thu, 17 Oct 2002 at 13:56 GMT, Troels <tllund@[> wrote:

> [...]
> nogen der har oplevet noget ligende, og evt. har en løsning på problemet?

Du spørger i den gale gruppe. Prøv 'alt.destroy.microsoft' i stedet

--
Kristian Thy
BSc, Geoinformatics

Fra : Tinky Winky

Dato : 17-10-02 19:55

> [...]

> nogen der har oplevet noget ligende, og evt. har en løsning på problemet?

Hvilken webserver? Bruger du Apache 2?

Fra : Troels

Dato : 17-10-02 20:49

> på
>
> Hvilken webserver? Bruger du Apache 2?

Apache 1.3
Kan det være en fordel at opgradere til 2?

/Troels

Fra : Tinky Winky

Dato : 17-10-02 20:53

> Apache 1.3
> Kan det være en fordel at opgradere til 2?

Nej, Apache 2 er ikke kompatibelt med PHP.

Fra : Søren C. Fischer

Dato : 17-10-02 21:49

Tinky Winky skrev:

> Nej, Apache 2 er ikke kompatibelt med PHP.

Det er da vel en sandhed med modifikationer...
Kombinationen kører fint her hos mig...
Apache 2 + PHP 4

--
Mvh. Søren C. Fischer
http://www.fischer-streton.dk

Fra : Tinky Winky

Dato : 17-10-02 22:26

> Det er da vel en sandhed med modifikationer...
> Kombinationen kører fint her hos mig...
> Apache 2 + PHP 4

Ikke officielt i hvert fald. Nogle ting virker, nogle gør ikke. Har du
prøvet at køre phpMyAdmin?

<http://groups.google.com/groups?hl=da&lr=&ie=UTF-8&oe=UTF-8&threadm=3d716ff
2%240%24135%24edfadb0f%40dspool01.news.tele.dk&rnum=1&prev=/groups%3Fq%3Dapa
che%2B2%2BphpMyAdmin%2Bdk%26ie%3DUTF-8%26oe%3DUTF-8%26hl%3Dda>

Fra : Søren C. Fischer

Dato : 17-10-02 23:49

Tinky Winky skrev:

> Ikke officielt i hvert fald. Nogle ting virker, nogle gør ikke. Har du
> prøvet at køre phpMyAdmin?

Så er jeg nok bare så heldig, at jeg ikke benytter nogle af de
funktioner der laver bøvl...
Nej, jeg benytter ikke phpMyAdmin.