Den lille ny fra MS/Orange
Fra : Nick

Dato : 17-10-02 14:36

Nogen der har snuset et billede/noget specs op?

Den bliver jo præsenteret på tirsdag/onsdag, men det kunne da være spændende
at se hvad den kan...

Mon den har farveskærm? Det har den nok, ellers kan man jo ikke få sin
sædvanlige dosis Blue Screen

/Nick

Fra : Henrik Aarfeldt

Dato : 17-10-02 19:26

"Nick" <nike@danbit.dk> wrote

> Nogen der har snuset et billede/noget specs op?

Hmm...det eneste jeg har set med MS's mobil-OS er denne:
http://uk.gsmbox.com/news/mobile_news/all/46736.gsmbox

> Den bliver jo præsenteret på tirsdag/onsdag, men det kunne da være
spændende
> at se hvad den kan...

Allright...spændende...hvor har du dato'en fra ?

> Mon den har farveskærm? Det har den nok, ellers kan man jo ikke få sin
> sædvanlige dosis Blue Screen

Nja...jeg er da en anelse irriteret over at MS nu også kommer i min
mobil...jeg 'glæder' mig allerede til den første besked med 'Mobilen har
udført en ulovlig handlig, og vil nu slukke'....

--
Mvh Henrik.

Fra : Brian Binnerup

Dato : 17-10-02 20:01

Det er der vel også flere af de eksisterende der kan finde på? - at slukke
altså - de siger det bare ikke først...

Fra : Henrik Stidsen

Dato : 19-10-02 16:25

> [...]

> min mobil...jeg 'glæder' mig allerede til den første besked med
> 'Mobilen har udført en ulovlig handlig, og vil nu slukke'....

Siemens har længe haft "MS i mobilen", M35i har både det velkendte
timeglas og minestrygerspiller "med venlig hilsen fra Microsoft".

--
Henrik Stidsen | HS235-DK | Ikke eksisterende samleobjekt/undtagelse
"I am a nobody, and nobody is perfect; therefore I am perfect."

Fra : Christian Poulsen

Dato : 17-10-02 20:32

> Nogen der har snuset et billede/noget specs op?

Minder meget om det link som Henrik Aarfeldt postede.

> Mon den har farveskærm? Det har den nok, ellers kan man jo ikke få
> sin sædvanlige dosis Blue Screen

Selvfølgelig 4096 farver. Lækker telefon. Meget mere kan jeg ikke sige
nu. Den kommer i handlen i løbet af november. Danmark som første land i
Europa der får den.

Fra : MaRk

Dato : 20-10-02 11:41

Har du ca. en pris på den?

Fra : Epedemic

Dato : 20-10-02 21:35

http://www.phonearena.com/htmls/phone_details.php?id=449
her er lidt uofficiel (og ikke helt korrekt) info.... og nej den får ikke
4096 farver.... den får 65535 (16bit)... ;)