hjælp til id. af film.
Fra : Sofie

Dato : 17-10-02 13:18

Hej.

Amerikansk sci-fi film hvor den sindssyge strømer
fra "Doberman" spiller rum-pilgrim.
Tror nok den handler om at redde menneskeheden fra
de onde aliens (igen,igen).
Jeg mener den blev lavet i 90´erne engang.

På forhånd tak.
Sofie

Fra : Jesper Hauerslev And~

Dato : 17-10-02 13:37

Fra : Nikolaj Borg

Dato : 17-10-02 14:01

Sofie wrote:
> Amerikansk sci-fi film hvor den sindssyge strømer
> fra "Doberman" spiller rum-pilgrim.
> Tror nok den handler om at redde menneskeheden fra
> de onde aliens (igen,igen).
> Jeg mener den blev lavet i 90´erne engang.

Du kan finde Dobermann her: http://us.imdb.com/Details?0118996

Prøv at tjekke listen over skuespillere og se, om du derigennem kan finde
filmen. Jeg kunne ikke lige gætte, hvem der spiller den sindssyge strømer
(måske Tchéky Karyo?).

/Nikolaj

Fra : Morten DH

Dato : 17-10-02 15:36

"Nikolaj Borg" <nikol@jSbPoArMg.dk> skrev i en meddelelse

> [...]
> filmen. Jeg kunne ikke lige gætte, hvem der spiller den sindssyge strømer

Jeps det er ham... den efterlyste film siger mig ikke noget men prøv her:
http://us.imdb.com/Name?Karyo,%20Tch%E9ky

Fra : Tim Christensen

Dato : 18-10-02 11:52

"Sofie" <villerup@paradis.tdcadsl.dk> wrote in message
> [...]
> Tror nok den handler om at redde menneskeheden fra
> de onde aliens (igen,igen).
> Jeg mener den blev lavet i 90´erne engang.

Wing Commander måske, jeg har ikke set filmen men i spillene var skurkene
nogle krigeriske kattedyr(Kilrathi)

http://us.imdb.com/Title?0131646

Mvh

Tim.

Fra : Flemming E

Dato : 19-10-02 23:07

> Wing Commander måske, jeg har ikke set filmen men i spillene var skurkene
nogle krigeriske kattedyr(Kilrathi)
> Tim.

Det er korrekt, han spiller med i Wing Commander, hvor han spiller en rolle
som rum-pilgrim.

Mvh Flemming Espersson