Hælp! Jeg er ved at blive vanvittig!
Fra : Frank Cilius

Dato : 17-10-02 12:42

Min IE 6.0 (XP) står hele tiden og siger kliklyde. Hjælp i Windows giver
ikke forslag til hvordan jeg fjerner den - hvad gør jeg? Uden at slå al ly
fra forståes..

Venligst

Frank

Fra : Madsen

Dato : 17-10-02 13:46

Frank Cilius skrev:

> Min IE 6.0 (XP) står hele tiden og siger kliklyde. Hjælp i Windows
> giver ikke forslag til hvordan jeg fjerner den - hvad gør jeg?
> Uden at slå al ly fra forståes..

Control panel > Sound and Audio Devices > Sounds og så er det
formentlig lydene under Windows Explorer du skal kigge på.
(Start Navigation og Complete Navigation).

Jeg siger formentlig fordi jeg altid vælger No Sounds øverst
oppe i Sound scheme.

Madsen.