Foto
IBM760 5420
bentjuul 3076
Canon G2
Fra : Balsgaard

Dato : 17-10-02 12:12

Har lige anskaffet mig en Canon G2. Da det er mit første digital camera, vil
jeg høre hvad opløsning der er bedst at bruge, hvis man skal have dem
fremkaldt hos en forhandler.

Fra : Hans Joergensen

Dato : 17-10-02 16:48

Balsgaard wrote:
> Har lige anskaffet mig en Canon G2. Da det er mit første digital camera, vil
> jeg høre hvad opløsning der er bedst at bruge, hvis man skal have dem
> fremkaldt hos en forhandler.

Jeg vil sige, den højst mulige ..
Det bruger jeg altid..

Højeste kvalitet, og fineste jpeg-indstilling går man ikke
galt i byen med..

Det kan dog være overkill hvis du kun vil fremkalde i 10x15
fx... så burde 1600x1200 være alt rigeligt.

Iøvrigt vil jeg gerne anbefale http://www.fotolabo.net, jeg
har fået fremkaldt hos dem 3 gange, og billederne har alle
været i super kvalitet.

--
Hans Joergensen, http://www.nathue.dk
Photo-gallery @ http://gallery.nathue.dk