MS Windows
briani 27239
Der er ikke mere hukommelse eller ikke fle~
Fra : Erik Andersen

Dato : 17-10-02 08:36

Jeg er ikke sikker på, at nyhedsgruppen er den rigtige, men jeg tror, at
problemet ligger i styresystemet, som er Win98 SE.

Maskinen har kørt upåklageligt igennem lang tid, og der er ikke foretaget
ændringer i opsætningen. Lige pludselig er det ikke muligt at sende breve i
Outlook 2000, og jeg får ovenstående melding som beskrevet i Emne. Der er
ikke problemer med at modtage mails. Der er heller ikke problemer med at
sende mails i Outlook Express. Der er 82% systemressourcer ledig. Der er 128
MB ram.

Jeg har geninstalleret Win98 og Office 2000 uden at det hjalp. Der er ikke
virus på maskinen. Jeg skal dig lige oplyse, at der var Bugbear virus på
maskinen for en uge siden, som er er blevet fjernet.

Nogen der kan hjælpe mig.

mvh

Erik

Fra : Morten

Dato : 17-10-02 09:30

Se efter, om din harddisk er ved at være helt fyldt!
- Det KAN give nævnte symptom.

Ellers standart-turen. Boot i fejlsikekr tilstand, boot almindeligt - og
mange problemer er væk

Mvh
Morten