XP PRO vs. MAFIA!
Fra : AVD ApS [Ian Thomsen~

Dato : 17-10-02 08:29

Jeg har nu læst div. problem løsninger , på problemet MAFIA kontra XP, men
er der nogen der kan fortælle mig om der er forskel på Xp og XP PRO, altså
hvordan problemet løses! Problemet er at når man trykker new game, så loader
den lidt og springer derefter ud på skrivebordet!

Jeg har en XP1800+, m GeForce4 Ti4200, XP PRO

Håber i kan hjælpe

Regards.....

Juggi

Fra : Thomas Hjort

Dato : 17-10-02 10:16

"AVD ApS [Ian Thomsen]" <it@avdistribution.dk> skrev i en meddelelse
> [...]
loader
> den lidt og springer derefter ud på skrivebordet!

Jeg har ikke haft problemer med XP og Mafia overhoved?

Mvh Thomas

Fra : Nicolai

Dato : 17-10-02 11:11

Heller ikke her?

Snakker vi en originalversion, for det kunne jo være problemet?

Fra : Martin Petersen

Dato : 17-10-02 11:26

"Thomas Hjort" <dsl54291@vip.cybercity.dk> skrev i en meddelelse

> "AVD ApS [Ian Thomsen]" <it@avdistribution.dk> skrev i en meddelelse
XP, men

> loader
>
> Jeg har ikke haft problemer med XP og Mafia overhoved?

Heller ikke her!

- Martin

Fra : AVD ApS [Ian Thomsen~

Dato : 17-10-02 13:33

den er 100% ligitim. Har også læst at andre har det sammen problem, men har
lidt svært ved at gennemskue en løsning på problemet?

Fra : Jesper Hauerslev And~

Dato : 17-10-02 14:09

Fra : Peter Jensen

Dato : 17-10-02 13:03

"Thomas Hjort" <dsl54291@vip.cybercity.dk> skrev i en meddelelse
> Jeg har ikke haft problemer med XP og Mafia overhoved?

Heller ikke her - kører perfekt
--
Peter J

Fra : Jesper Hauerslev And~

Dato : 17-10-02 13:19

Fra : Joakim

Dato : 17-10-02 16:04

jeg har samme problem

Fra : Kim Noer

Dato : 18-10-02 14:21

AVD ApS [Ian Thomsen] wrote:

> Håber i kan hjælpe

Det er lidt noget gris - for jeg ville anbefale dig at downloade Indeo
codecs - men af mystiske årsager har de valgt at det nu skal koste penge
(det gjorde det ikke for bare en halv måned siden).

Prøv at se om du kan få 'legacy' codecs til at virke med din XP'er
(http://www.ligos.com) - de koster ingen penge.

Mit problem var at jeg havde installeret en Windows XP SP1 fra
'scratch' - og der er ingen Indeo codecs med. Det fik Mafia til at gå
ned så snart jeg valgte profil.
--
If 0 thinks it looks like O, then 0 got a problem right?

Fra : Keld

Dato : 18-10-02 21:54

Hej.

Jeg har også problemer med XP - har installeret servicpack 1, drivere m.m.
Fra den danske dristibutor siger det er der er prblemre når man har
servicepack 1 og et grafikkort - geforce 3 eller 4. fra engelsk side er de
uforstående for dette. Jeg håber der kommer en løsning - jeg har prøvet alt
!!!!!