Infrarød "port"
Fra : SonofonoS

Dato : 17-10-02 07:03

Hej NG

Jeg har et Asus a7v-133 bundkort med en infrarød "port". Kan den bruges til
noget fornuftigt. Med fornuftigt mener jeg fjernstyrring af pc'en? Kan man
f.eks. bruge sin almindelige fjernbetjening og så styre winamp eller media
player? Jeg har set et par programmer, der ser ud til at kunne det jeg gerne
vil, men er lidt i tvivl om jeg kan bruge min almindelig fjernbetjening til
videoen? Er det ikke muligt at programmere signalerne i pc'en. Altså de
smart, når man holder fest, eller bare ikke gider at rejse sig fra sofaen
for at skifte nummer.

På forhånd tak for hjælpen

SonofonoS

Fra : Sonofon

Dato : 17-10-02 13:49

Jeg har en IRMan www.irman.com og en Philips Pronto
http://www.remotecentral.com/tsu2000/index.html

Jeg vælger bare direkte på fjerbetjeningen.........det er lækkert.