Rottweiler!!
Fra : Peter Jensen

Dato : 17-10-02 05:47

nogen der kender nogen der har en rottweiler hvalp til salg? gerne i Århus
området..... gør da heller ikke noget hvis vi skal køre lidt efter den
*s*..... og gerne til en fornuftig pris. Om det er tæve eller han gør ikke
så meget... for hvis bare den er sød tager vi den! *ss*

MVH
Peter Jensen
Århus

Fra : Kim Vestergaard Horn~

Dato : 21-10-02 11:44

Jeg kan måske hjælpe dig .... må jeg skrive til dig privat eller vil du skrive
til mig?
k_hornbech@hotmail.com
mvh
Kim Hornbech