Premiere Surprise - igen igen
Fra : Kenneth Hansen

Dato : 17-10-02 01:23

Det er sjovt at se at Københavnerne brokker sig over de film der bliver
vist til Premiere Surprise .....
Men det sjove er at filmene virker "bedre" end dem vi får i Odense .
Indrømmet....nogle af filmene er de samme og ganske gode (f.eks Black Hawk
Down), mens andre, og åbenbart mange, er forskellige...
f.eks
I (hovedstaden) får:
Sum of all Fears næsten tre måneder før den har premiere.....Øhhh...selv om
der kun havde været en kopi med undertekster på det tidspunkt, hvad med
august eller september surprisen i en provinsby(det virker som om alle
provinsbyer, som har "surprise", får de samme film).
Det kunne være sådan en film de viste istedet for "Eight legged freaks", som
vi fik i september.....
Jeg ved godt at smag er forskellig....men film hvor 10-20 mennesker går og
filmen ikke svarer til nordisk films del af sloganet for premieres
"......en af kommende STORFILM", og samtidig med har været et af sommerens
store flops i USA....så kan man da kun ryste på hovedet....Og jeg skal lige
sige det ikke er den eneste film.........så kære Københavnere, i har det
godt og kære Nordisk film(hvis i ser dette), vis også noget ordenligt og
STORT bare engang imellem i provinsen, vi betaler også for billeten :).

Hilsen K.

Fra : Per

Dato : 17-10-02 02:04

In article <3dae02d7$0$6991$edfadb0f@dspool01.news.tele.dk>,
moviemayhem@mail.dk says...
> Det er sjovt at se at Københavnerne brokker sig over de film der bliver
> vist til Premiere Surprise .....

Jeg har da ikke brokket mig over dem selv om en del var lamme

>Det kunne være sådan en film de viste istedet for "Eight legged freaks",
>som vi fik i september.....

Den kunne jeg iøvrigt godt have tænkt mig at se, den så lidt camp ud )

> Jeg ved godt at smag er forskellig....men film hvor 10-20 mennesker går og
> filmen ikke svarer til nordisk films del af sloganet for premieres
> "......en af kommende STORFILM",

Det kan være de har det som TVDanmark - en film som vises på TVDanmark er
pr. definition en STORFILM (deres definition

--
Signature removed by censors.

Fra : Søren

Dato : 18-10-02 13:28

[snip]
In article <3dae02d7$0$6991$edfadb0f@dspool01.news.tele.dk>,
moviemayhem@mail.dk says...

> Det kan være de har det som TVDanmark - en film som vises på TVDanmark er
> pr. definition en STORFILM (deres definition

Eller TV2 for den sags skyld. Deres definition af en "god film på tv2" er at
de har været nødt til at tage den med i en eller anden indkøbsaftale. Når så
det er en torsdag i maj - så bliver det til en GOD film på TV2

Søren

Fra : Keld Landin-Petersen

Dato : 18-10-02 21:22

"Kenneth Hansen" <moviemayhem@mail.dk> wrote in message news:<3dae02d7$0$6991$edfadb0f@dspool01.news.tele.dk>...
> [...]
> godt og kære Nordisk film(hvis i ser dette), vis også noget ordenligt og
> STORT bare engang imellem i provinsen, vi betaler også for billeten :).

Tjaaa... jeg holdt nu mere af Eight Legged Freaks end af Sum Of All Fears...