Sidste time
Fra : Frøns

Dato : 16-10-02 23:35

Nogen der kan forklare mig tricket i filmen sidste time, der blev vist på
zulu igår??

Har fået det forklaret dengang filmen kom frem, men det er sq længe siden

Hvorfor er det lige at eleverne ikke kan se pressefolkene ude i gården??

Er der ikke noget med den sekser som ham journalisten ikke slår i første
omgang??

Please help - er ved at blive sindssyg af at tænke på det hvordan og
hvorledes??

PFT

Fra : Per Kristensen

Dato : 17-10-02 07:59

"Frøns" <julie_roed@mail1.stofanet.dk> skrev i en meddelelse
> [...]
> omgang??
>
> Please help - er ved at blive sindssyg af at tænke på det hvordan og

Hvem gider dog bruge bare 2 sekunder til at tænke på den elendige film?

Fra : Henry Vest

Dato : 17-10-02 08:48

Per Kristensen wrote:

> Hvem gider dog bruge bare 2 sekunder til at tænke på den elendige film?

Tja, man kan måske mene at den film er så ringe, at den næsten burde blive
kultfilm på grund af det ... Jeg har da tænkt lidt over, hvordan det
overhovedet er muligt at lave så ringe en film.

/Henry

Fra : Poul E Møller

Dato : 17-10-02 09:12

Den er jo netop ikke elendig, den er genial plottet eller hvad det nu hedder
kan jeg desværre heller ikke huske og havde også tænkt at spørge her det kan
da ikke passe at Per og jeg er de eneste der så zulu i går.

Med Venlig Hilsen
Poul E Møller

Fra : Henry Vest

Dato : 17-10-02 09:47

Poul E Møller wrote:

> Den er jo netop ikke elendig, den er genial plottet eller hvad det nu
> hedder kan jeg desværre heller ikke huske og havde også tænkt at spørge
> her det kan da ikke passe at Per og jeg er de eneste der så zulu i går.

Det er vist ikke dig der har opfundet kommaet Hvis du virkelig mener
"Sidste time" er en genial film, så tal med din læge.

/Henry

Fra : Frøns

Dato : 17-10-02 10:37

Well det var ikke megen hjælp I var til - havde håbet på at få lidt mere
seriøse svar istedet for at I bare rakker ned på filmen. Synes ikke selv den
er helt vildt god, men det undrer mig bare stadig...

Fra : No Humor Man

Dato : 17-10-02 13:54

"Frøns" <julie_roed@mail1.stofanet.dk> wrote in message
> [...]
den
> er helt vildt god, men det undrer mig bare stadig...
Det var vist bare journalisten der udtænkte hvordan han ville gøre det, mens
terningerne rullede... og da det så blev en sekser eller hvad han nu skulle
slå for at sætte det hele i gang, så gjorde han det.
Er ikke sikker...

--
From Carsten
also known as the notorious 'No Humor Man' (With Humor) among friends.

Fra : Simon Pedersen

Dato : 17-10-02 16:04

> [...]
> omgang??
>
> Please help - er ved at blive sindssyg af at tænke på det hvordan og

Synes også den er ganske udemærket. Ideen er den af første gang journalisten
ruller terningen "fryser" filmen, og han tænker sig til hvad der kunne ske.
Efter endt fantasi "starter" det igen, og man kan så selv bestemme om det
bliver virkelig eller ej.

/SaP\

Fra : Frøns

Dato : 17-10-02 16:30

Thanks for dit svar - det eneste svar der var værd at læse *S*

Fra : Peter Brodersen

Dato : 17-10-02 18:24

On Thu, 17 Oct 2002 17:03:54 +0200, "Simon Pedersen"
<flowbreakers@hotmail.com> wrote:

>Synes også den er ganske udemærket. Ideen er den af første gang journalisten
>ruller terningen "fryser" filmen, og han tænker sig til hvad der kunne ske.

Man kan evt. også spekulere i at han jo rent faktisk (såvidt jeg
husker) ikke tilfældigvis ruller en sekser i starten / falder over
historien - men selv retter terningeslaget til.

Dennis Jürgensen-fans vil i øvrigt lægge mærke til at Benny & Brian er
krediteret i rulleteksterne. De ses kort i menneskeforsamlingen, da
Micky Holm ankommer til skolen.

--
- Peter Brodersen