refresh af kun et layer
Fra : Thassman

Dato : 16-10-02 22:52

er det muligt kun at refreshe ét layer i stedet for hele asp filen ?
Det er i forbindelse med en chat, hvor når der refreshes af siden, så
forsvinder det som man er ved at taste ind i formen.

Eller er jeg nødt til at bruge frames, for at gøre dette ?

Håber det er til at forstå hvad jeg mener, er ved at være lidt træt nu

/Thass

Fra : christian

Dato : 17-10-02 07:05

Thassman wrote in dk.edb.internet.webdesign.html:
> er det muligt kun at refreshe ét layer i stedet for hele asp filen ?

Hvis du bruger asp skal du nok skrive i en anden nyhedsgruppe

- Pædagogiske tutorials på dansk
- Kom godt i gang med koderne

Fra : Chrisser

Dato : 17-10-02 07:32

"christian" <c@s.dk> skrev i en meddelelse news:aolju2$3j7$1@sunsite.dk...

> Hvis du bruger asp skal du nok skrive i en anden nyhedsgruppe

Umiddelbart vil jeg tro, at det er en opgave for clientside-gruppen ( når vi
snakker om layers - hvis vi gør det )

Chrisser

Fra : Thass

Dato : 17-10-02 10:15

> Umiddelbart vil jeg tro, at det er en opgave for clientside-gruppen ( når
vi
> snakker om layers - hvis vi gør det )

Du har nok ret. Jeg har spurgt i den gruppe istedet.
Tak for hjælpen.

/Thass

--

Visit: www.mineonsker.dk

Fra : Chrisser

Dato : 17-10-02 10:21

"Thass" <Thassman@jubiipost.dk> skrev i en meddelelse

> Du har nok ret. Jeg har spurgt i den gruppe istedet.
> Tak for hjælpen.

Det var så lidt, du har nok også større chance for at få et svar du kan
bruge til noget derinde, der er flere der er virkelig hårde til
javascript...

Chrisser