MS Windows
briani 27239
Gemme "meddelelser" fra systemet i Win XP
Fra : Arne.p

Dato : 16-10-02 22:52

Tit og ofte får jeg, af en eller anden grund får en meddelelse i et
program. Det kan være en besked om at det jeg er i gang med, ikke kan
lade sig gøre, eller andre former for advarsler. Disse
beskeder/advarsler vil jeg gerne gemme så jeg, eller andre kan se dem
senere. Hvordan gør jeg det? ng"

http://www.kandu.dk/

Fra : Svend Emil

Dato : 17-10-02 08:32

> [...]
> lade sig gøre, eller andre former for advarsler. Disse
> beskeder/advarsler vil jeg gerne gemme så jeg, eller andre kan se dem
ng"

Du trykker på din "print Screen" tast når meddelelsen er der.
Så åbner du dit billedbehandlingsprogram (Paint, Photoshop eller Paint Shop
Pro)
Trykker så crtl + v , eller finder "sæt ind".
Du kan så nu markere den del du vil gemme, og klippe det overskydende væk!

Håber du kan bruge det...
--
--- Svend Emil (o: ---

Fra : Arne.p