MS Windows
briani 27239
"Keyboard.drv failure" i W98
Fra : Stig Mogensen

Dato : 16-10-02 21:55

Min gamle W98 installations CD virkede fint 2 måneder siden. Nu vil jeg så
gerne installere den i et dualboot system. Nu vil den ikke ?

Fejlen kommer lige efter tjek af min FAT32 partition.

Hvordan kan jeg komme omkring det?

/Stig
--
SuSE Linux 8.0 Prof. & KDE 3.0.2 på
GeForce2 MX-200, Asus p4s333

Fra : Erling

Dato : 16-10-02 10:24

Prøv først at install. W98 og så bagefter Linux.

Mvh.
Erling

Fra : Stig Mogensen

Dato : 16-10-02 22:31

> Prøv først at install. W98 og så bagefter Linux.

Det kan ikke lade sig gøre. Min Linux bruges pt. til projektarbejde.

Desuden var den HD som Linux sidder på, ikke tilsluttet da jeg forsøgte med
W98 installationen) W98 havde én(ud af 2) 10gb FAT32 partition at brede sig
på, men nægtede jo så alligevel at makke ret.....

/Stig

Fra : Erling

Dato : 18-10-02 08:50

> [...]
sig
> på, men nægtede jo så alligevel at makke ret.....

Jeg har været ude for at Linux bootloader kan drille, og hvis den ligger på
dit startdrev er det lige meget om linux-disken er tilsluttet.

EG

Fra : Stig Mogensen

Dato : 22-10-02 20:49

> Jeg har været ude for at Linux bootloader kan drille, og hvis den ligger
> på dit startdrev er det lige meget om linux-disken er tilsluttet.

LILO ligger osse på den HD der ikke er tilsluttet.

/Stig