MS Windows
Manse9933 45149
briani 27239
Hvor søren er Winfile i XP ?
Fra : Per.K

Dato : 16-10-02 21:50

Jeg har siddet og har forsøgt på at hitte Winfile i min XP, men den kan jeg
dælme ikke hitte nogen steder, normalt lå den jo i windows mappen.
Ved nogen hvor den har forputtet sig hen i XP ?

Venligst Per

Fra : HL

Dato : 17-10-02 05:22

< Jeg har siddet og har forsøgt på at hitte Winfile i min XP, men den kan
jeg
> dælme ikke hitte nogen steder

Jag tror ikke at den findes i XP

Fra : Martin K

Dato : 17-10-02 08:41

Per.K wrote:
> Jeg har siddet og har forsøgt på at hitte Winfile i min XP, men den
> kan jeg dælme ikke hitte nogen steder, normalt lå den jo i windows
> mappen. Ved nogen hvor den har forputtet sig hen i XP ?

Winfile... er det ikke den der gamle filemanager fra Win3.11? Hvad vil du i
grunden med den ?

--
Martin K

Fra : Per.K

Dato : 17-10-02 16:27

"Martin K" <kirschmeyer@REMOVETHIShotmail.com> skrev i en meddelelse

> Winfile... er det ikke den der gamle filemanager fra Win3.11? Hvad vil du
> grunden med den ?
>
> --
> Martin K

Winfile var også under Me, skal bruges til rename af fil navne eks:
picture.gdp til picture.jpg etc.

Venligst Per

Fra : Richard Thune

Dato : 17-10-02 23:00

"Per.K" <persen1@NOWAY!yahoo.com> skrev i en meddelelse
klip
> Winfile var også under Me, skal bruges til rename af fil navne eks:
> picture.gdp til picture.jpg etc.
>
> Venligst Per
Det kan du også sagtens gøre i et denne computer vindue eller stifinder.
Funktioner/mappeindstillinger fanen vis, fjern hak ved "skjul filtypenavn
for kendte filtyper".
Richard Thune

Fra : Martin K

Dato : 18-10-02 16:08

Richard Thune wrote:
> Det kan du også sagtens gøre i et denne computer vindue eller
> stifinder. Funktioner/mappeindstillinger fanen vis, fjern hak ved
> "skjul filtypenavn for kendte filtyper".

Lige præcis, så har man ligesom også mere styr på sagerne... Man kan ikke få
en eller anden mystisk fil der måske hedder bigboobs.jpg.vbs. vbs bliver jo
derved skjult og den er lidt sværere at gennemskue...

NB: Filnavnet er fiktivt!

--
Martin K

Fra : Per.K

Dato : 18-10-02 16:33

"Richard Thune" <rt@tdcadsl.dk> skrev i en meddelelse

> [...]
> Funktioner/mappeindstillinger fanen vis, fjern hak ved "skjul filtypenavn

Tak skal du have.

Venligst Per

Fra : Madsen

Dato : 18-10-02 16:41

Martin K skrev:

[Bigboobs.jpg.vbs]

> NB: Filnavnet er fiktivt!

Det er Kournikova.jpg.vbs derimod ikke. Den har snydt mange og
den udnytter at Windows som standard skjuler kendte filtyper,
hvilket efter min mening er ret uheldigt rent sikkerhedsmæssigt.

Madsen.