Webpolls
Fra : Kewin Pedersen

Dato : 16-10-02 21:50

Nogen som kan hjælpe mig med at lave en webpoll til min hjemmeside? Har ikke
det store kendskab til hverken det ene eller det andet, med henblik på
kodning, men er villig til at lære. Såvidt jeg har fundet frem til, så skal
det laves i PHP, men er det ikke også med hjælp fra f.eks. Access? Kunne man
ikke, hvis man vidste lidt om Access, lave databasen med
spørgsmål/svarmuligheder, og så kode det sammen med PHP? Det skal bare være
en forholdsvis simpel én, som jeg selv kan udvide/"kode" efter behov...

Fra : Ukendt

Dato : 16-10-02 22:08

> Nogen som kan hjælpe mig med at lave en webpoll til min hjemmeside?Såvidt
jeg har fundet frem til, så skal
> det laves i PHP,

den her bruger jeg:
http://www.rolator.dk/downloads/scripts/detaljer.php?script_id=10 den er
nogle lude nem at gå til

du kan se demo under afstemning på min side.

--
peet_dk was here... ICQ#71309759 Mail#peet@peet[dot]dk [dot]=.
http://www.peet.dk <- Nu også med edonkey guide!

Fra : Niels Andersen

Dato : 17-10-02 01:33

Kewin Pedersen wrote in <3dadd0f8$0$79637$edfadb0f@dspool01.news.tele.dk>:
> Nogen som kan hjælpe mig med at lave en webpoll til min hjemmeside? Har
> ikke det store kendskab til hverken det ene eller det andet, med henblik
> på kodning,

Måske du bare skulle bruge http://quickpoll.dk i første omgang. :)

En poll er ikke lige det nemmeste at lave (så det fungerer fornuftigt), jeg
vil ikke anbefale det som første opgave, med det niveau du er på. :)

--
Mvh.

Niels Andersen
(la nels. anersyn.)