Ericsson T39m vs. T300
Fra : | Daniel J. |

Dato : 16-10-02 21:40

Hej NG!

Jeg ved godt at det er at sammenligne en Toyota med en Ferrai, men
aligevel....

Jeg ved ikke rigtig hvad for en jeg skal vælge. Jeg er ligeglad med at jeg
ikke for det nyeste, men det T39'erne har vidst flere nyttige funktioner end
T300.

Hvad ville i vælge for en telefon der skal ikke bare bruges til spøg og
sjov?

Hvor mange SMS'er kan disse telefoner indeholde hver?

På forhånd tak

Mvh
Daniel J.

Fra : Jens Lyn

Dato : 16-10-02 21:54

Hej

Jeg kender ikke T39'eren men jeg har en T300 og den er absolut til sjov og
spas. Der er nu også mange andre rigtig nyttige funktioner i den, helt
sikkert, men en buisness telefon er det ikke.

Antal sms'er .. det kommer an på hvor meget andet du har i den, hukommelsen
fordeler sig nemlig dynamisk. Og sms'er fylder jo ikke særlig meget, så et
mere præcist bud er... mange. Slet en masse billeder og ringetoner og der
skulle være masser af plads.

Hvis du kan undvære bluetooth og kalender ville jeg tage en t300 (for det
gjorde jeg ævbæv !) :))

- Rasmus

Fra : Tinky Winky

Dato : 16-10-02 22:17

> Jeg ved godt at det er at sammenligne en Toyota med en Ferrai, men
> aligevel....

Tjah, T300 er sikkert god nok :)

> [...]
end
> T300.
>
> Hvad ville i vælge for en telefon der skal ikke bare bruges til spøg og

T300 har vist hverken bluetooth eller kalender. Og den vejer, men har mere
praktisk form, da der er indbyg. antenne.

Men at T300 er nyere, betyder at tilbehøret og generel suppport vil kunne
fås i længere tid osv.

Jeg har selv T39 og er godt tilfreds. Den kan alt - og rimelig godt. Hvis
jeg skulle have en ny skulle det være en T68(i). Se evt. tråden om Ericsson
vinder forbrugertest knap 20 tråde nede.

Fra : | Daniel J. |

Dato : 17-10-02 01:13

Forresten.... har T39'eren ordbog?

Mvh
Daniel

Fra : Tinky Winky

Dato : 17-10-02 14:28

> Forresten.... har T39'eren ordbog?

Ja den har T9, ligesom fx i 3210.

Har T300 forresten stemmegenkendelse? Jeg synes ikke det virker specielt
godt, men T39 har det i hvert fald hvis man kan lide det.

Fra : Jens Lyn

Dato : 18-10-02 10:04

Hvad mener du med at den vejer ?

Den vejer 101 gram !