Søgekomponent, mange scores ?
Fra : Matilda

Dato : 16-10-02 21:32

Hej, er der nogen kender til komponenten "Search form" ?

Søgeresultatet returneres på Engelsk, og skyldes det webhotellets server
extension eller er der parametre for det - og hvor ?

Søgeresultatet vises som et link og et hits nummer, men jeg får hits på 80-
150 på nogle få sider hvor jeg ved at forekomsten af søgeordene er en eller
to. Hvad skyldes dette ? (kunne det være bøvl med webhotellet som
returnerer hits fra alle som ligger på webserveren, men kun links som hører
til brugeren ?
Webhotellet er Enavn, og er der nogen der har en velfungerende søgeformular
på deres servere ?

Håber på svar snart.

Mvh Matilda

Fra : Jens Peter Karlsen