Logo 3310
Fra : Kim

Dato : 16-10-02 21:05

Jeg skal have ændret et operatørlogo på en Nokia 3310, det oploader godt nok
til telefonen. Men når jeg gemmer loget kommer det ikke frem i displayet
bagefter. Kender i problemet, og hvad gør man i givet fald for at få det
frem ?
v.h
kim.jensen@get2net.dk

Fra : Dan Molberg

Dato : 16-10-02 21:04

"Kim" <kim.jensen@get2net.dk> wrote in message
> [...]
> til telefonen. Men når jeg gemmer loget kommer det ikke frem i displayet
> bagefter. Kender i problemet, og hvad gør man i givet fald for at få det
Har du valgt den rigtige operatør da du sendte det?

Fra : Kim

Dato : 16-10-02 21:19

Ja det vil jeg da mene, telefonen modtager jo loget, men vil ikke indsætte
det. Jeg gør det at jeg sender loget via bærebar og en 6210 med infrarød. Og
så videre til en anden telefon.
Kim

Fra : Dan Molberg

Dato : 16-10-02 21:21

> [...]
> det. Jeg gør det at jeg sender loget via bærebar og en 6210 med infrarød.
Ja, men du skal vælge hvilket udbyder MODTAGEREN af loget bruger!

Hvilket program bruger du?

Venligst skriv under det du svare på!

Fra : Kim

Dato : 16-10-02 21:28

> Ja, men du skal vælge hvilket udbyder MODTAGEREN af loget bruger!
>
> Hvilket program bruger du?
>
> Venligst skriv under det du svare på!

Jeg bruger LogoManager for Nokia. Modtageren Sonofon

Fra : Dan Molberg

Dato : 16-10-02 21:29

> Jeg bruger LogoManager for Nokia. Modtageren Sonofon
Har du sat Target Network til 238 02 (SONOFON) ?

Fra : Kim

Dato : 16-10-02 21:38

> Har du sat Target Network til 238 02 (SONOFON) ?

Nej det havde jeg ikke ændret, men det hjalp. Tak for hjælpen.
Ja man skal lære så længe .......
v.h Kim