Roller Coaster Tycoon 2 trainer
Fra : Steffen

Dato : 16-10-02 21:09

Er der nogen der har et link til en RCT2 trainer?
Og ikke den hvor man kan få flere gejser, men helst også med egenskaber som
trainerne i RCT1. Altså "flatten all land", "all guests happy" osv.

--

Sincerly / Mvh. Steffen Y.

"To start press any key........ Where's the 'any' key?"
- Homer Simpson.

Fra : Nicolai

Dato : 16-10-02 21:11

Det er for nemt det spil... det mener du ikke du har brug for?!

Fra : Steffen

Dato : 16-10-02 23:18

LOL, jo men det er ret frustrerende at sidde og flade hele landet ud....

Fra : Nicolai

Dato : 17-10-02 02:09

Hehehe ok - sorry jeg ikke kan hjælpe

Fra : me there

Dato : 18-10-02 05:28

Der er rigtig nok nogen der er heldig og har fået spillet tidligere selvom
at de først starter med at sælge det i dag(d. 18). I hvert fald i de skod
butikker hvor jeg har forsøgt at få det.

Fra : Nicolai

Dato : 18-10-02 15:07

> Der er rigtig nok nogen der er heldig og har fået spillet tidligere selvom
> at de først starter med at sælge det i dag(d. 18). I hvert fald i de skod
> butikker hvor jeg har forsøgt at få det.

Ned og brokke dig :)