abyssinier
Fra : Erik

Dato : 16-10-02 20:08

Hej , er der nogen der kan hjælpe Lady og mig ?.Hun er en 2,5 år gl. "Aby",
og hun har diarre, hun får Hills I.D , kogt ( afkølet ) vand, og igår fik
hun ca. 40 gram kogt sejfilet . Hun går sammen med Athene på 4,5 år som er
en Somali, hende er der ikke problemer med. Men , begge går meget på bakken
.. De er lige flyttet ind i huset her og det er så startet med
maveproblemerne. Kan det være stress ? .
Bekymrede hilsner ,
Erik

Fra : marianne hellemose

Dato : 16-10-02 21:23

Hej Erik
Det er ikke helt ualmindeligt at der er lidt dårlig mave
på grund af "flytte-stress" jeg har med held "behandlet"
det ved at give A38, den kogte fisk, sej og torsk er også
rigtig godt. du skrive ikke hvor længe det har stået på,
men hvis det fortsætter udover en uges tid bør du nok tage hende til
dyrlæge, der er risiko for dehydrering når
de har diarre for længe.

--
Marianne

Hellemose Somali