Telmore og GPRS
Fra : Tom

Dato : 16-10-02 19:36

Hej

Er lige blevet oprettet hos telmore i dag. Har en 7650 og vil gerne wappe
samt modtage e-mail osv.

Jeg fik sendt en opsætning fra TDC men så vidt jeg kan se så er der tale om
at jeg skal betale 1.2 Kr/min så det bliver hurtigt lidt dyrt. Men kan man
ikke bruge GPRS sammen med telmore?
Får en fejlmelding hver gang jeg forsøger.

--
Tom

Unofficial FORD site Denmark
http://members.tripod.com/FORD_DK

Fra : Wormie

Dato : 16-10-02 20:33

> [...]
> ikke bruge GPRS sammen med telmore?
> Får en fejlmelding hver gang jeg forsøger.
Telmore kan ikke udbyde GPRS idet de blot lejer sig ind på TDCs net. Du kan
købe et selvstændigt GPRS abo bl.a. hos TDC men så vidt jeg ved kræver det
at du skifter SIM kort hver gang du vil bruge GPRS...

mvh

David

Fra : Tom

Dato : 17-10-02 08:17

> [...]
> købe et selvstændigt GPRS abo bl.a. hos TDC men så vidt jeg ved kræver det
> at du skifter SIM kort hver gang du vil bruge GPRS...

Så er WAP hermed en død slid fra min side

Fra : Jochke

Dato : 19-10-02 23:48

Telmore arbejder på at få GPRS. Deres problem ligger bare i at de lejer sig
ind på TDC's GSM net. Men sidst jeg snakkede med dem var de igang med at
arbejde på det. Der går nok nogen måneder før det er klart.

I mellemtiden kan man købe et selvstændigt GPRS abon. hos et andet selskab.
Kræver desværre at du skal skifte simkort hver gang. Og så er det også
dyrere med et selvstændigt abon.

/Jochke