Aladdin widescreen
Fra : Lars Kim Lund

Dato : 16-10-02 18:59

Nogen der ved om (hvornår) Aladdin kommer i widescreen på DVD R2? Går
ud fra det er en Collectors Ed. eller lign - da Disney er begyndt på
at udgive deres classics i 4:3.

--
Lars Kim Lund
http://www.net-faq.dk/

Fra : Per.K

Dato : 16-10-02 21:56

"Lars Kim Lund" <lkl@fabel.dk> skrev i en meddelelse

> Nogen der ved om (hvornår) Aladdin kommer i widescreen på DVD R2? Går
> ud fra det er en Collectors Ed. eller lign - da Disney er begyndt på
> [...]

Jeg har hørt tidligere her i gruppen at hvis man køber Disney som UK Reg2 så
kan man få dem i widescreen, da de ikke udgives her hjemme (DK Reg2) i
widescreen.
det var dengang da alle snakkede om hvor tarveligt det var at bla Atlantis
ikke kom
i widescreen her hjemme.
Så mon ikke de kan fåes som Widescreen hos Future Intertainment ?
www.futureent.com/

Venligst Per

Fra : CK

Dato : 16-10-02 22:34

> Så mon ikke de kan fåes som Widescreen hos Future Intertainment ?
> www.futureent.com/
>
> Venligst Per

Det gør de ikke. Ihvertfald ikke kode 2 UK. Futureent har kun kode 1

Mvh
Christian

Fra : Morten DH

Dato : 17-10-02 15:34

> [...]
>
> Nogen der ved om (hvornår) Aladdin kommer i widescreen på DVD R2? Går
> ud fra det er en Collectors Ed. eller lign - da Disney er begyndt på

Aladdin er en af de titler Disney holder ind til livet og den er ikke
tilgængelig i nogen regioner svjv - den er rygtet som mulig Platinum titel
efterår 2004 i reg. 1 hvis det ku trøste nogen (Lion King er Platinum titel
til efterår 2003)...

Godt man har dem på laserdisc

Fra : CK

Dato : 17-10-02 21:31

> Godt man har dem på laserdisc

Hell Yeah!

Mvh
Christian

Fra : Lars Kim Lund

Dato : 17-10-02 22:13

"Morten DH" <morten@FJERNdrejoe.dk> wrote:

>Aladdin er en af de titler Disney holder ind til livet og den er ikke
>tilgængelig i nogen regioner svjv

Øv. Faktisk mente jeg den var kommet - men nu jeg kigger efter så var
det ikke den originale Aladdin.

>- den er rygtet som mulig Platinum titel
>efterår 2004 i reg. 1 hvis det ku trøste nogen (Lion King er Platinum titel
>til efterår 2003)...

Øv.

Det er de to film jeg helst vil have. Men Beauty and the beast skulle
vist snart komme.

>Godt man har dem på laserdisc

Jeg har dem "kun" på VHS på originalsprog.

--
Lars Kim Lund
http://www.net-faq.dk/

Fra : Morten DH

Dato : 18-10-02 15:02

> Det er de to film jeg helst vil have. Men Beauty and the beast skulle
> vist snart komme.

Jepper, det er vist netop ude... I hvert fald i reg. 1 og tilmed med alle
tre versioner inkluderet (work in progress, normal version og den nye
speciel edition)

Fra : Brian Nielsen

Dato : 18-10-02 17:22

"Morten DH" <morten@FJERNdrejoe.dk> skrev i en meddelelse
> Jepper, det er vist netop ude... I hvert fald i reg. 1 og tilmed med alle
> tre versioner inkluderet (work in progress, normal version og den nye
> speciel edition)

Desværre på bekostning af billedkvaliteten. Men hva' faen, ekstramateriale
er jo vigtigere end
selve filmen... (surt opstød)

/Brian

Fra : Morten DH

Dato : 18-10-02 19:55

"Brian Nielsen" <bn73@worldonline.dk> skrev i en meddelelse

> "Morten DH" <morten@FJERNdrejoe.dk> skrev i en meddelelse
> >

> Desværre på bekostning af billedkvaliteten. Men hva' faen, ekstramateriale
> er jo vigtigere end
> selve filmen... (surt opstød)

Absolut ikke, vi er helt enige - havde de dog bare brugt 3 disc og så krævet
50kr mere havde det været en perfekt udgivelse (altså hvis de så også lige
glemte de forbandede front-up add's Di$ney altid forpester vores dyrt
indkøbte film med)... (endnu et surt opstød)