Ringenes Herre, udvidet udgave, collectors~
Fra : Stefan Bruhn

Dato : 16-10-02 18:12

Hej!

Jeg har pt. forudbestilt filmen hos Amazon UK. Inkl. forsendelse løber
det op til £38.13. Det er versionen uden National Geographics DVD'en.

På futureent koster den (med NG) £59.99.

Det er en forskel på næsten £22 og NG DVD'en koster alene kun £17 h os
futureent.

Er der virkelig ingen anden forskel på de to sæt?

Er der nogen steder den med NG kan fås til en rimelig pris?

--
Regards Stefan
Websites: http://3x7.dk/ http://ghashul.dk/

Fra : Lars Hoffmann

Dato : 16-10-02 18:53

Stefan Bruhn escribió / skrev

> Er der virkelig ingen anden forskel p† de to s‘t?

du mener udover de specialfremstillede bogstøtter?

Fra : Stefan Bruhn

Dato : 16-10-02 20:16

On 16 Oct 2002 17:52:46 GMT, Lars Hoffmann <lars@hoffmann.ac> wrote:

>du mener udover de specialfremstillede bogstøtter?

De er med i begge versioner af collectors box (R1 og R2).
Det der undrer mig er at hvis National Geograpics DVD'en er den eneste
forskel på de to udgaver, hvorfor prisforskellen så større en prisen på
den DVD alene?

Fra : sniper_Nolight

Dato : 16-10-02 20:34

> Er der virkelig ingen anden forskel på de to sæt?

jeg mener, MEN jeg er ikke sikker... den uden NG mangler osse de to figurer
der følger med den der osse har NG... figurerne er ret flotte.

læs evt. laserdisken.com eller axelmusic.dk for detaljer

sniper_Nolight

Fra : Stefan Bruhn

Dato : 16-10-02 20:37

On Wed, 16 Oct 2002 21:34:15 +0200, "sniper_Nolight"
<noname@hotmail.com> wrote:

>jeg mener, MEN jeg er ikke sikker... den uden NG mangler osse de to figurer
>der følger med den der osse har NG... figurerne er ret flotte.

Det er ikke det der er forskellen i dette tilfælde. Det er denne her jeg
har bestilt:
http://www.amazon.co.uk/exec/obidos/ASIN/B000066DY1/202-6129432-5337455
og der er figurerne med, så vidt jeg kan se mangler kun NG. Men det
forklarer ikke prisforskellen.

Fra : psycrow

Dato : 16-10-02 23:21

Amazons er R2, Future Entertainments er R1, men....

Det undrer mig alligevel, at den er så dyr hos Future. De sælger normalt
canadiske udgaver, som oftest (men ikke altid) er billigere end deres
amerikanske sidestykke. Axel Music kræver 695.- for den amerikanske,
r1dvd.dk 689.-. Begge er altså _billigere_ end Futures canadiske tilbud.
Future har dog tidligere sat prisen ned på udgivelser kort tid før release,
så måske gør det også denne gang....

Fra : Taba

Dato : 18-10-02 10:03

Jeg fandt den på blackstar til £31,99, men er der nogen der ved om der
kommer andre afgifter på den når den købes fra blackstar såsom moms, porto
osv...?

her et link til den:
http://www.blackstar.co.uk/video/item/7000000071165

Hvis den kun koster £31,99 skalden jo øjeblikkeligt købes

//Taba

Fra : Peter B. Juul

Dato : 18-10-02 10:31

"Taba" <famtabaREMOVE@tiscali.dk> writes:

> Jeg fandt den på blackstar til £31,99, men er der nogen der ved om der
> kommer andre afgifter på den når den købes fra blackstar såsom moms, porto
> osv...?

Blackstar tager kun porto. De er ikke altid billigst, men deres
service er i helt i top.

--
Peter B. Juul, o.-.o "Please do not put words or intentions in my mouth
The RockBear. ((^)) to which I do not subscribe; I get in enough

Fra : Jens Thomsen

Dato : 18-10-02 12:37

"Taba" <famtabaREMOVE@tiscali.dk> skrev i en meddelelse

> Jeg fandt den på blackstar til £31,99, men er der nogen der ved om der
> kommer andre afgifter på den når den købes fra blackstar såsom moms, porto
> osv...?

Blackstar tager penge for porto, men der kommer ikke ekstra momsudgifter
o.l. på. Det er kun hos Amazon (sålænge vi snakker indenfor EU), der gør
det.

MVH
Jens

Fra : Taba

Dato : 18-10-02 21:19

Så har jeg da vist fundet stedet hvor LOTR Ext. Ed. Collector's Box skal
købes
Med porto (på £1,40) er den lige under 400 kr. Og det er hvad jeg har set
Ext. Ed. uden Collector's Box til hos dvdpusheren.
Men hvis I kender et billigere sted så må I gerne sige til...

//Taba

Fra : Tenzel Kim

Dato : 19-10-02 03:36

Taba wrote:

> Med porto (på £1,40) er den lige under 400 kr. Og det er hvad jeg har set
> Ext. Ed. uden Collector's Box til hos dvdpusheren.

Nu er det ikke helt rigtigt for:

Postage charge for box set items
PRODUCT COST
DVD £1.20
For box sets, titles containing more than one item in it, each piece
will be charged at the discounted rate shown above.

og da Lord er en fire-disk box skal du regne med mindst 4,8 pund for
forsendelse og måske endda noget mere da statuerne højst sandsynligt
også bliver talt med på en eller anden måde.

Tenz.

Fra : Kristian Bøge

Dato : 20-10-02 09:26

Portoen er på 9£