Update killinger
Fra : Birgitte

Dato : 16-10-02 18:04

Så har vi endelig fået taget nye billeder af de kære små killinger efter
Kira og El Toro.
Vi har også lagt nye billeder ind af Hattrick
I skal være velkommen til at kigge med
Missehilsner fra Birgitte
www.truetrust.dk

---
By DK. True Trust

Fra : Lisbeth Hviid Jakobs~

Dato : 16-10-02 18:21

"Birgitte" <birgitte@truetrust.dk> skrev i en meddelelse
> [...]
> Kira og El Toro.
> Vi har også lagt nye billeder ind af Hattrick

Oojjjjjj hvor er de SØØØØØØØØØØDE... *smelte*

Birgitte, hvis jeg kommer og besøger dig, så opdager du da ikke hvis Joker
mangler...... vel?

Hilsen
Lisbeth
--
http://cutiecats.dk ~ Verdens sødeste katte
http://trekkiegrrrl.tripod.com ~ 3D grafik & WWP

Fra : Birgitte

Dato : 16-10-02 21:01

Hej Lisbeth
-Jo du kan tro jeg opdager det, for han skal nemlig blive boende hos os
Joker Face er bare så lækker, en rigtig lille charmetrold
Missehilsner fra Birgitte
www.truetrust.dk

Fra : Vibeke Jørgensen

Dato : 17-10-02 14:44

> Birgitte, hvis jeg kommer og besøger dig, så opdager du da ikke hvis Joker
> mangler...... vel?

Sjovt nok var det også Jokeren som jeg faldt totalt for, han er bare for
lækker.

Vibeke

Fra : Joan Frederiksen

Dato : 16-10-02 21:08

> Så har vi endelig fået taget nye billeder af de kære små killinger efter
> Kira og El Toro.
> Vi har også lagt nye billeder ind af Hattrick
> I skal være velkommen til at kigge med

Årh altså¨*savle savle*
Hvor er de kære *S* Og Hattrick er sørme blevet en stor flot fyr *S*

Hilsen
Joan
www.haarbolden.dk