MS Windows
briani 27239
XP Baggruns billeder
Fra : Jacob Manscher \(myd~

Dato : 16-10-02 15:50

Jeg har set at der er mange der gerne vil have baggrunsbilleder til deres
skrivebord så jeg har lagt 49 baggrunsbilleder ud på min hjemmeside
www.mydows.dk.
De ligger under XP Baggrunds billeder.

Mvh Jacob

Fra : Mose

Dato : 16-10-02 17:37

Her er en anden god mulighed .... http://www.themexp.org/

Mose

Fra : Edmund

Dato : 16-10-02 17:44

Jacob Manscher (mydows.dk) wrote:
> Jeg har set at der er mange der gerne vil have baggrunsbilleder til
> deres skrivebord så jeg har lagt 49 baggrunsbilleder ud på min
> hjemmeside www.mydows.dk.
> De ligger under XP Baggrunds billeder.

Er du godt klar over at med en skærmopløsning på 800 x 600 så kan man
ikke se den nederste tredjedel af din hjemmeside

--
Mvh Edmund

Fra : Preben Andersen

Dato : 16-10-02 17:50

"Jacob Manscher (mydows.dk)" <manne@it.dk> wrote in message
> Jeg har set at der er mange der gerne vil have baggrunsbilleder til deres
> skrivebord så jeg har lagt 49 baggrunsbilleder ud på min hjemmeside
> www.mydows.dk.
> De ligger under XP Baggrunds billeder.

Flot, har du selv lavet dem? Hvis ikke, skulle du lige overveje om du ikke
overtræder copyright, ophavsret etc.

mvh
Preben