HITMAN2
Fra : Mktage

Dato : 16-10-02 17:04

Jeg mangler Unreal Tournament 2003....jeg har Hitman 2 original som jeg kan
uploade til dig hvis det er!

Fra : AJC

Dato : 16-10-02 19:12

"Mktage" <Mktage@fn-p.dk> wrote in message
> Jeg mangler Unreal Tournament 2003....jeg har Hitman 2 original som jeg
kan
> uploade til dig hvis det er!

*PLONK*

Fra : iddqd@worldonline.dk

Dato : 17-10-02 00:13

Mktage wrote:
> Jeg mangler Unreal Tournament 2003....jeg har Hitman 2 original som jeg kan
> uploade til dig hvis det er!

Lad mig gætte du stjæler også i supermarkedet samt hæver bistand og
arbejder sort.

Hvordan tror du lige der bliver lavet nye spil, at programørerne,
testerne, grafikerne, musikerne... bare arbejder for sjov. Hold op med
at være en nasserøv og betal for din software, et spil der er værd at
spille er også værd at betale for.

Fra : Andreas Jeppesen

Dato : 17-10-02 10:51

> Lad mig gætte du stjæler også i supermarkedet samt hæver bistand og
> arbejder sort.

Så alle på bistand er kriminelle ?`

--

Andreas Jeppesen

Fra : Michael Petersen

Dato : 17-10-02 11:59

"Andreas Jeppesen" <bundyBLAH@tabersvin.dk> skrev i

> Så alle på bistand er kriminelle ?`
>

> --
>
> Andreas Jeppesen

Næh nej men alle som er på bistand når de lige så godt kunne have et arbejde
(arbejder sort) begår noget ulovligt.

--
Michael

Who is General Failure and why is he reading my disc?

Fra : iddqd@worldonline.dk

Dato : 18-10-02 00:20

Michael Petersen wrote:
> Næh nej men alle som er på bistand når de lige så godt kunne have et arbejde
> (arbejder sort) begår noget ulovligt.

Præcis det er nemlig socialt bedrageri og et par numre være end blot at
snyde i skat.

Og så lige for en ordens skyld. Jeg har intet imod folk som er på
bistandshjælp, det er en ærlig sag og man kan ikke måle om folk er gode
eller dårlige på deres indkomst.

Mvh

Bruno

Fra : McDjarniZ

Dato : 18-10-02 13:17

Hvis man spiller ut kan man ikke være helt ond

Fra : Karsten Jermark

Dato : 18-10-02 13:21

On Fri, 18 Oct 2002 01:20:02 +0200, "iddqd@worldonline.dk"
<iddqd@worldonline.dk> wrote:

>Og så lige for en ordens skyld. Jeg har intet imod folk som er på
>bistandshjælp, det er en ærlig sag og man kan ikke måle om folk er gode
>eller dårlige på deres indkomst.

Bare man ikke er en af de kriminelle fremmedarbejdere.

Fra : Michael Petersen

Dato : 18-10-02 14:15

Karsten Jermark <jelle@hotmail.com> skrev i

> Bare man ikke er en af de kriminelle fremmedarbejdere.

Du bliver simpelthen bare dummere og dummere for hver post der skriver!!

Fra : Lars Christoffersen

Dato : 17-10-02 16:17

> Så alle på bistand er kriminelle ?`

Læs dog hele sætningen istedet for at lave konklusioner på halve sætninger.

Lars Christoffersen

Fra : Karsten Jermark

Dato : 18-10-02 13:22

On Thu, 17 Oct 2002 01:13:23 +0200, "iddqd@worldonline.dk"
<iddqd@worldonline.dk> wrote:

>Lad mig gætte du stjæler også i supermarkedet samt hæver bistand og
>arbejder sort.

Lad mig gætte. Du kører aldrig mere end 110 på motorvejen. Du har
altid lys på cyklen, når det er mørkt, og drikker sodavand og mælk.

Fra : Michael Petersen

Dato : 18-10-02 14:17

Karsten Jermark <kasse2@hotmail.com> skrev i

> Lad mig gætte. Du kører aldrig mere end 110 på motorvejen. Du har
> altid lys på cyklen, når det er mørkt, og drikker sodavand og mælk.

Hvad er du galt med at drikke sodavand og mælk??

Jeg vil ikke bryde mig om at spise mine cornflakes med andet en mælk på, og
en rom og cola er altså ikke det samme uden cola !!

Fra : Michael Petersen

Dato : 18-10-02 14:21

Karsten Jermark <kasse2@hotmail.com> skrev i

> Lad mig gætte. Du kører aldrig mere end 110 på motorvejen. Du har
> altid lys på cyklen, når det er mørkt, og drikker sodavand og mælk.

ja med den holdning skulle man måske tro APG havde været på besøg på jeres
party og det er derfor der ikke er annonceret noget nyt party siden 8-10/3/02
man kan jo kun håbe!!!