MS Windows
briani 27239
Deling af inet i win98 SE
Fra : Thor

Dato : 16-10-02 17:05

Kan man på nogle måder dele en inet forbindelse i win98.
Lige som i WinXP
Der sidder et net kort i og et trådløst net kort, som er internet
forbindelsen.
Ved at i winXP er der en guide til det(konfigurer hjemme eller mindre kontor
netværk), er der noget der er ligesådan i win98.
Nu er det sådan, at jeg hellere ville have winXP inde, men den kan ikke
rigtig du med Mit wireless kort.

Fra : Madsen

Dato : 16-10-02 17:34

Thor skrev:

> Kan man på nogle måder dele en inet forbindelse i win98.
> Lige som i WinXP

Det burde være muligt med Win98SE, men ikke med den første udgave af
Win98. Så vidt jeg husker, så er en af forskellene på den første udgave
og SE (Second Edition) netop at SE kan køre med Internet Connection
Sharing. Hvordan man så får den til det ved jeg ikke, men der burde
være en guide et sted.

Madsen.

Fra : Thor

Dato : 16-10-02 18:23

> [...]
> og SE (Second Edition) netop at SE kan køre med Internet Connection
> Sharing. Hvordan man så får den til det ved jeg ikke, men der burde

Sikker på det ikke bare er modem forbindelser man kan dele, jeg kan ikke
huske det

Fra : Madsen

Dato : 16-10-02 18:59

Thor skrev:

> Sikker på det ikke bare er modem forbindelser man kan dele, jeg
> kan ikke huske det

Det tør jeg så ikke sige.

Madsen.

Fra : Knud Gert Ellentoft

Dato : 16-10-02 18:15

Wed, 16 Oct 2002 18:05:00 +0200, skrev "Thor"
<dusnton@nospa.dk>:

>Kan man på nogle måder dele en inet forbindelse i win98.
>Lige som i WinXP

Det skulle du kunne, kig på
<http://www.danbbs.dk/~duelund/pcinfo/ics/index.htm>

Fra : Thor

Dato : 16-10-02 19:05

<http://www.danbbs.dk/~duelund/pcinfo/ics/index.htm>

mange tak.

Hvordan fanden finder i alle de guides

Fra : Madsen

Dato : 16-10-02 19:38

Thor skrev:

> Hvordan fanden finder i alle de guides

Det kunne f.eks. være sådan en søgning her:
<http://www.google.com/search?hl=da&ie=UTF-8&oe=UTF-8&q=Win98SE+Internet+Connection+Sharing&btnG=Google-s%C3%B8gning&lr=lang_da>

Google er din ven. :)

Madsen.

Fra : Thor

Dato : 16-10-02 20:28

> Google er din ven. :)
Det syndes jeg også selv, glemmer bare at bruge den :)

Fra : Madsen

Dato : 16-10-02 20:37

Thor skrev:

> Det syndes jeg også selv, glemmer bare at bruge den :)

:)

Madsen.