Uridom=kondom med kateter(David Letterman ~
Fra : Bo Warming

Dato : 16-10-02 16:29

Uridom=kondom med kateter(David Letterman humor)

En komiker, der gæstede Lettermanshowet på TV-zulu d.d. , fik alle til at le
med monolog om manden der ønsker noget nyt i sit liv, og køber et uridom,
som er designet til inkontinente - men også kan bruges af folk, der har
svært ved at nå til toilet, når de skal lade vandet.

En dobbeltklæbende tyk tape sættes om penisrod og det svære kondom rulles
på, og fra spidsen er der en studs, der sættes ind i slange, der går ned til
en-liter-opsamlingspose der fæstes på læggen, så intet ses når man har lange
bukser på.

Når man i løbet af en dag har tisset posen fuld, sætter men foden på
toiletkummens kant eller på græsset og åbner en hane og posen er parat igen.

Det var let at vitse om at man kan ikke urinere på den måde mens man taler
med folk - de kan se noget mærkeligt på ens ansigt! Koncentration er ikke
normal.

Men opfindelsen er billig og gavnlig for visse syge - så det er synd at gøre
den til grin.

Følges instrukserne, opstår ingen lugt og ingen ser noget ulækkert.

Humor er et tveægget sværd, der holder mange fremskridt tilbage og fastlåser
tabere i taber-getto.

Iår døde en plejehjemspatient, der blev glemt i sele over toilet af
personalet - med fornuftige selvhjælps-remedier, kan der reddes liv.

Nemmere er selvfølgelig at tisse i et forhåndenværende plastbæger - og i det
hele taget tage afslappet på folks fine fornemmelser.

Er de uenige med dig, vil de påstå at du lugter, uanset om du lugter eller
ikke.

--
Bo Warming
Bjelkes Alle 46, 2200 København N

Fra : John Sahl

Dato : 16-10-02 16:53

Bo Warming wrote:
> Uridom=kondom med kateter(David Letterman humor)

Der er ingen relevans for dk.snak.seksualitet i dit indlæg.

FUT: dk.admin.netikette hvilket betyder at svar på dette indlæg vil
havne i den gruppe.

Læs eventuelt fundatsen for dk.snak.seksualitet på
http://www.usenet.dk/grupper.pl?get=dk.snak.seksualitet

--
John Sahl, Projektleder på MandeZonen.dk
http://www.MandeZonen.dk når du er træt af

Fra : Bo Warming

Dato : 16-10-02 17:40

> Der er ingen relevans for dk.snak.seksualitet i dit indlæg.

Seksualitet handler meget om at være lækker og misforståelser herom er -
eller bør være - et kerneemne, hvis ikke samliv-mails amputeres for det,
der ikke er dss-regeringens smag.

Hvis John var seriøst generet af mit indlæg, ville han sende en privat mail
til mig om hvordan den generer ham - OG oplyse hvilket i fundatsen som han
tolker anderledes end jeg.

Vigtig for sex og samliv er også emnet DOBBELT MORAL, som er eklatant, når
dss-regeringen tit og ofte er klart 100% offtopic i deres egne chat-agtige
interne mails, som de ikke gider holde om internt.
Men vedr andre, hetzes intolerant.
Det er arrogant at forlange helt forskellige regler for de etablerede og for
de forkætrede. La vær at skid på fundats, John.
Læg snævertsyn fra jer - det bør være klart mål i en gruppe som dss. Husk at
intet generer så meget vedr sexminoriteter som dobbeltmoral og intolerance -
grib i egen barm. Lev og lad leve.

Gerne mail - fx privat - om hvad eksakt mishager ved mit indlæg.

Fra : Anita

Dato : 16-10-02 19:50

"Bo Warming" skrev
> Gerne mail - fx privat - om hvad eksakt mishager ved mit indlæg.

Kan mail være andet end privat?

Vil du da gerne spam-mailes af os allesammen, hver gang du skriver et
indlæg?
Det er betydeligt smartere at besvare folk i gruppen, så andre kan se hvad
der er svaret, eller evt. irettesat - dermed undgår man at gentage det samme
igen og igen.

Du tror tilsyneladende at ethvert indlæg der indeholder ét eneste ord
relateret til sex, gør indlægget on topic i dss.

Så vidt jeg har forstået må det primære indhold i et indlæg altså være on
topic for dermed at gøre hele indlægget on topic. Ikke blot ét ord eller én
sætning. Når det så er sagt er det naturligvis også okay at have
sidebemærkninger i sine indlæg (altså ét ord eller måske én linje) som ikke
omhandler gruppens emne, så længe det ikke tager overhånd.

Men selvom dette vist nok er blevet forklaret for dig flere gange, vil du
alligevel ikke høre på det....

Er det ikke træls at skulle forsvare relevansen i sine indlæg hver eneste
gang du skriver et? Det burde jo i sig selv give stof til eftertanke - det
ser nemlig ikke ud til at være nødvendigt ved andre skribenter. I de
tilfælde hvor folk er gået forkert i byen, henvises de til rette sted og vi
hører sjældent fra dem igen. Men du bliver bare ved og ved og ved.

/Anita - som erkender at det er forgæves...

Fra : Bo Warming

Dato : 16-10-02 20:20

"Anita" <anita@REMOVEstofanet.dk> wrote in message

> Er det ikke træls at skulle forsvare relevansen i sine indlæg hver eneste
> gang du skriver et?

Det er en anelse træls, at folk ikke kan fatte alm netikette
NEMLIG AT MAN IGNORERER HVIS MAN IKKE KAN LIDE INDLÆGGET

Ingen har påvist OT . så mon ikke den naziagtige hetz mod mig snart hører
op.

Mine forsvar for afvigere er altså noget man er modstander af. Men skriv dog
om emnet og ikke om fantasier om OT, der aldrig er forekommet i mine indlæg.

Fra : Knud Gert Ellentoft

Dato : 16-10-02 21:08

Wed, 16 Oct 2002 21:19:57 +0200, skrev "Bo Warming"
<XUMPEYFQNLVX@spammotel.com>:

>Ingen har påvist OT

Det er offtopic, når du ikke følger den fut til
news:dk.admin.netikette der var sat i

Debat om et indlæg er er ontopic eller offtopic hører ikke hjemme
i den pågældende gruppe, men i news:dk.admin.netikette.

Så p.gr.a. din manglende følgen af futten er du medvirkende til
unødig støj i d.s.s.

Så har du lyst til at forsætte debatten om du er on- eller
offtopic, så følg med over i news:dk.admin.netikette, hvortil der
er sat fut.

Fra : Per

Dato : 17-10-02 14:18

In article <3dadb3c2$0$11430$ba624c82@nntp02.dk.telia.net>,
anita@REMOVEstofanet.dk says...
> [...]
> der er svaret, eller evt. irettesat - dermed undgår man at gentage det samme

Det er jo en smagsag, jeg plejer at sætte moderatorer på ignore fordi de
fordobler spammen i grupperne.

Fra : cybs

Dato : 22-10-02 01:32

"Bo Warming" <XUMPEYFQNLVX@spammotel.com> skrev i en meddelelse news:hBfr9.118654$ne4.864@fe05...
> Uridom=kondom med kateter(David Letterman humor)

Det hedder faktisk også "condom catheter" på engelsk -
så det kan da ikke være en del af vitsen??

> [...]
> normal.
>
> Men opfindelsen er billig og gavnlig for visse syge - så det er synd at gøre

Jeps - jeg var også ved at få"morsomheden" galt i halsen. Et uridom er en nødvendighed for mange mennesker - at omtale det som en
latterlig ting
er ikke specielt hjælpsomt. På den anden side findes der jo masser
af jokes om gebisser, og dem kan jeg godt grine af - så lige nu prøver
jeg at fortælle mig selv hvad forskellen egentlig er. Kan nogen hjælpe?

Og nej - jeg synes egentlig ikke, det er Off-Topic.

MVH

cybs

Fra : J¤mfruen\)

Dato : 22-10-02 23:27

"cybs" <cybs@ofir.dk> skrev i en meddelelse
> "Bo Warming" <XUMPEYFQNLVX@spammotel.com> skrev i en meddelelse
>
> Det hedder faktisk også "condom catheter" på engelsk -
> så det kan da ikke være en del af vitsen??

[ snip en udemærket historie]
> [...]
hjælpe?

> Og nej - jeg synes egentlig ikke, det er Off-Topic.

At joke med alvorlige emner, er en måde at få dem ind i
hverdagslivet på - at gøre det sådan, at man alligevel godt kan
holde det ud - midt i al alvoren.

> MVH
>
> cybs

Kærlige hilsner