George Michael
Fra : John Jørgensen

Dato : 16-10-02 15:12

Nu har jeg hørt 2 single udspil fra George Michael. Jeg er ikke
imponeret, ligger et stykke fra det meget høje niveau han ellers altid
præsterer.
Mit spørgsmål er: Er Albummet udkommet, og er der sange på det album,
som er på George Michaels normale niveau?

Fra : Brian K

Dato : 16-10-02 16:22

George Michael's nye album er ikke udkommet endnu. Han og selskabet har
rykket det på ubestemt tid, da begge maxi single ikke har solgt særligt
godt.

Kenneth - MusikHjørnet/Taastrup

Fra : Kim Petersen

Dato : 16-10-02 18:02

> George Michael's nye album er ikke udkommet endnu. Han og selskabet har
> rykket det på ubestemt tid, da begge maxi single ikke har solgt særligt
> godt.

Ja, det var noget med at GM var så rystet over det manglende salg at han
helt mistede modet på at udgive albummet nu.

Fra : AJC

Dato : 16-10-02 19:09

"John Jørgensen" <jorge2@hotmail.com> wrote in message
> [...]
> Mit spørgsmål er: Er Albummet udkommet, og er der sange på det album,
> som er på George Michaels normale niveau?

Ja, jeg er heller ikke imponeret. George Michael er og har i mange år været
den bedste mandlige sanger på pop/rock scenen. Hans stemme er simpelthen
fremragende. Derfor skuffer det mig lidt, at han vælger at lave "ring i
næsen" musik, hvor sangstemmen kommer til at ligge for meget i baggrunden.
George Michael er absolut bedst til ballader og stille numre, hvor hans
stemme kan få lov til rigtig at udfolde sig.

Mvh
AJC.

Fra : Sune Salminen

Dato : 16-10-02 19:52

AJC wrote:

> [...]
> meget i baggrunden. George Michael er absolut bedst til ballader og
> stille numre, hvor hans stemme kan få lov til rigtig at udfolde sig.

Hvor er det godt! Det er præcist sådan Åge ville have skrevet det, hvis han
vidste hvem George Michael var.

-Sune

Fra : Bjørn Løndahl

Dato : 16-10-02 22:50

"Sune Salminen" <salminen@yournigerianspamcrap.doktor.dk> skrev

> Hvor er det godt! Det er præcist sådan Åge ville have skrevet
> det, hvis han vidste hvem George Michael var.

*LOL*

Fra : AJC

Dato : 17-10-02 19:01

"Bjørn Løndahl" <usenet@_FJERN_londahl.dk> wrote in message
> "Sune Salminen" <salminen@yournigerianspamcrap.doktor.dk> skrev

> *LOL*

I don't get it!

Mvh
AJC.

Fra : Anders Houmark

Dato : 17-10-02 20:48

"AJC" <ajc@jubiipost.dk> skrev i en meddelelse
> "Bjørn Løndahl" <usenet@_FJERN_londahl.dk> wrote in message

> I don't get it!

Der er en person i dk.medier.tv som hedder Åge H......et-eller-andet og han
skriver også "altid" om personer som er "ring i næsen" typer.
Jeg tror ikke folk grinte af dig som person, det håber jeg da ikke, for det
du skrev må jeg give dig helt ret i. (Åge kan jeg dog derimod ikke give ret
:)

--
Mvh Anders Houmark
www.AndersH.dk

Fra : AJC

Dato : 17-10-02 19:00

"Sune Salminen" <salminen@yournigerianspamcrap.doktor.dk> wrote in message

> Hvor er det godt! Det er præcist sådan Åge ville have skrevet det, hvis
han
> vidste hvem George Michael var.

Øh, tak?

Mvh
AJC.

Fra : Ulrik Lauritzen

Dato : 20-10-02 18:35

> [...]
> Mit spørgsmål er: Er Albummet udkommet, og er der sange på det album,
> som er på George Michaels normale niveau?

Ja, jeg kan kun erklære mig alt andet end enig. Jeg synes, Freeek er genial.
Jeg er helt enig i, at hans niveau altid har været meget højt, og det synes
jeg bestemt fortsætter på Freeek, som er genialt mixet med en rigtig
interessant brug af kompressor. Freeek er speciel i sin lyd, mest fordi
lydbilledet er meget voldsomt, selvom der ikke er mange instrumenter. "Shoot
the Dog" er jeg til gengæld ikke helt oppe at ringe over, men teksten og
budskabet er absolut aktuelt og morsomt. Samtidig er det lidt af en
satsning, for han risikerer at blive grundig upopulær ved at blande pop og
politik på den måde.

Hans plade udkommer forhåbentligt i løbet af foråret, men som sagt andet
steds i denne tråd, så har han vist været ret skuffet over salgstallet; han
nåede vist kun syvende pladsen på den engelske hitliste og det er
kritisabelt.

Ulrik.