MS Windows
briani 27239
Størrelse af mappe
Fra : Zodiax

Dato : 16-10-02 15:11

Da jeg brugte win 2000 kunne jeg se størrelsen af en mappe nederst i
vinduet...det samme var tilfældet for skraldespanden. Nu har jeg win XP og
der står det ikke ? Kan man slå det til ?

--
Zodiax
www.jesspar.dk

Fra : BorreBoy

Dato : 16-10-02 15:26

"Zodiax" <zodiax@jesspar*nospam*.dk> skrev i en meddelelse
> Da jeg brugte win 2000 kunne jeg se størrelsen af en mappe nederst i
> vinduet...det samme var tilfældet for skraldespanden. Nu har jeg win XP og
> der står det ikke ? Kan man slå det til ?

Vælg "Vis" i menuen, og aktiver statuslinjen.

Fra : Svend Emil

Dato : 16-10-02 15:46

"BorreBoy" <borreYYY@oncable.dk> skrev i en meddelelse
> Vælg "Vis" i menuen, og aktiver statuslinjen.

Den kan kun vi det ene objekt der er markeret, og ikke hvor meget mappen
fylder ! ???
--
--- Svend Emil (o: ---

Fra : scn

Dato : 16-10-02 16:37

"Svend Emil" <svendemil@hotmail.com> skrev i en meddelelse
> "BorreBoy" <borreYYY@oncable.dk> skrev i en meddelelse
>
> Den kan kun vi det ene objekt der er markeret, og ikke hvor meget
> mappen fylder ! ???

det gør win2000 også, sidder selv med den.
Prøv at klikke på den hvide baggrund, så du
ikke har markeret en fil, og se hvad der sker.

I win2000 regnes undermapper ikke med, ved
ikke med XP.

Søren
http://www.soerennielsen.dk/akvarie/

Fra : BorreBoy

Dato : 16-10-02 16:43

> [...]
> "BorreBoy" <borreYYY@oncable.dk> skrev i en meddelelse
>
> Den kan kun vi det ene objekt der er markeret, og ikke hvor meget mappen

Hvis du ikke har markeret en fil, viser den hvor mange filer der er, og hvor
meget de fylder i alt.

/Thomas.

Fra : Preben Andersen

Dato : 16-10-02 16:52

"Svend Emil" <svendemil@hotmail.com> wrote in message
> "BorreBoy" <borreYYY@oncable.dk> skrev i en meddelelse
>
> Den kan kun vi det ene objekt der er markeret, og ikke hvor meget mappen
> fylder ! ???

Heller ikke ovre til højre?

mvh
Preben

Fra : Svend Emil

Dato : 16-10-02 17:09

> Heller ikke ovre til højre?

Joo, ok da :)
Men det jeg mente med det jeg skrev er, at man ikke kan kigge "ind" i en
mappe, den kan kun sige at man har markeret dette ene objekt.

Det er rigtigt nok, at hvis man bare er i mappen, kan man se hvor meget alle
filerne fylder til sammen, det her jeg også godt forstået.

Så vi har da vist alle ret, på den ene eller anden måde !
--
--- Svend Emil (o: ---

Fra : Zodiax

Dato : 16-10-02 18:36

"BorreBoy" <borreYYY@oncable.dk> wrote
> Vælg "Vis" i menuen, og aktiver statuslinjen.

Tak for det :)

--
Zodiax
www.jesspar.dk