Kattelem gennem mur?
Fra : Claus

Dato : 16-10-02 14:53

Hej,

Vi er lige flyttet, og snart er de første par ugers 'tilvænningstid' gået.
Vores huskat skal derfor igen have adgang til det fri.

Vi vil gerne genbruge et udluftningshul i muren på 15x15cm og sætte kattelem
i dette. Findes der nogle færdige løsninger der er brugbare, eller skal man
selv i gang med fantasien for at få sadan et projekt klaret ? Vi har ikke
mulighed for at placere den i døren.

Er 15x15 cm OK? Muren er ikke særligt tyk. ½ kattelængde vil jeg tro.

Hvor finder jeg i det hele taget et udvalg i kattelemme? Jeg har forsøgt de
lokale byggemarkeder uden held, og dyreforretningerne har det med at lægge
lidt for meget på prisen

Claus

Fra : Steen Suder

Dato : 16-10-02 17:25

Claus wrote:
> [...]
> selv i gang med fantasien for at få sadan et projekt klaret ? Vi har ikke

Hvad med at montere lemmen i en stump plade på ydermuren?

> [...]

> lokale byggemarkeder uden held, og dyreforretningerne har det med at lægge

Kig hos Harald Nyborg. De er ikke sa.... dyre, kun almindeligt pebrede

Hornsyld Købmandsgård er så vidt jeg har fået oplyst en biks med et
lignende sortiment og kan derfor også være en mulighed.

--
Mvh. / Best regards,
Steen Suder      <http://www.suder.dk/>