Par søges!!
Fra : full

Dato : 16-10-02 14:09

Pige/Par søges af ung mand på 26 år, udelukkende til sex.

Jeg er i bosidende i Nordjylland, og det skal du/I også være.

Fra : Knud Gert Ellentoft

Dato : 16-10-02 14:42

16 Oct 2002 13:08:50 GMT, skrev full <hjerghker@fdsfj.dk>:

>Pige/Par søges af ung mand på 26 år, udelukkende til sex.

Denne her gruppe er ikke beregnet til kontaktannoncer, brug
venligst news:dk.opslag.personlige til det foremål.

Du kan læse gruppens fundats på
<http://www.usenet.dk/grupper.pl?get=dk.snak.seksualitet>, hvor
der bl.a. står:

»Det understreges, at gruppen er et diskussionsforum og derfor
ikke beregnet til annoncer hverken for private eller virksom-
heder. «

Fut: news:dk.admin.netikette, hvor svar herpå bringes.

med venlig hilsen
Knud
--
Er du i tvivl om hvilken nyhedsgruppe, du skal bruge?
Du kan læse alt om de forskellige grupper på

Fra : Jens Bruun

Dato : 20-10-02 17:12

"full" <hjerghker@fdsfj.dk> wrote in message
> Pige/Par søges af ung mand på 26 år, udelukkende til sex.

Hvis du finder et par piger, der udelukkende er til sex, så hører jeg gerne
fra dem (pigerne, altså)

--
-Jens B.