Analysering af apache server-logs
Fra : Rune Glerup

Dato : 16-10-02 13:49

Hejsa.
Jeg har desværre lidt problemer med min udbyder. Dens statestiksoftware
er gammelt og giver derfor et upræcist billede af hvilke platforme og
hvilken software mine besøgende bruger (fx tror den at 30% anvender
Netscape 4.x) og af en eller anden grund ønsker min udbyder ikke at
opdatere den på nuværende tidspunkt.

Jeg har adgang til Apache server-logs og jeg har et budget på ca. 0 kr.

Er der nogen der kender et stykke software der kan analysere de server-
logs og give mig en god, brugbar statestik?

--
/Rune
w|http://kaboom.dk/

Fra : Niels Andersen

Dato : 16-10-02 13:51

Rune Glerup wrote in <MPG.18177eab4cb8ab419897ea@sunsite.dk>:
> Jeg har adgang til Apache server-logs og jeg har et budget på ca. 0 kr.

Webalizer
http://www.mrunix.net/webalizer/

--
Mvh.

Niels Andersen
(la nels. anersyn.)

Fra : Steen Suder

Dato : 16-10-02 14:43

Jeg kan godt lide awstats <http://awstats.sourceforge.net/>.

--
Mvh. / Best regards,
Steen Suder      <http://www.suder.dk/>

Fra : Karl Peder Olesen

Dato : 16-10-02 20:04

On Wed, 16 Oct 2002 14:49:11 +0200, Rune Glerup <usenet@kaboom.dk>
wrote:

> [...]
>
>Er der nogen der kender et stykke software der kan analysere de server-
>logs og give mig en god, brugbar statestik?

Hej

Jeg har brugt programmet Analog <http://www.analog.cx/>. Synes det
virker meget godt - og er gratis.

mvh